Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, October 27, 2011

kenduri berkelah

seronok aja duk tepi pantai macam ni..tak payah buat apa pun tak pa..tenang aja..tengok ombak kan..kak b suka..pantai cenang ni..tambah lagi adek beradek ramai kat sana...makan ikan pun depa p tangkap..nak makan ulam depa p kutip ..jadi p kenuri 3 hari 3 malam..berkelah pun 3 hari 3 malam..bagi sama adil..
kak b duk siap la nak p kenduri kahwin adek sedara kak b...punya lah seronok nak p kenduri dia..sampai kak b buat baju 3 pasang..kak b sangup bayaq dua kali lipat kat tailor tu...janji siap baju kak b..kak b bawak anak sedara ..bawak cucu kak b//bawak kawan2 kak b..bawak anak kak b..ofkosla abang aji tak akan nak tinggal...

kak b pun talipon lah kawan2..habag sana ..habag sini...dailog dia senang aja...oii hanpa jangan cari aku na..untuk masa seminggu..tentu lah depa tanya..manalah nak p kawan mengata depa ni?....kak b pun habaq..aku nak p bercuti..hei kata nak p kenduri kahwin adek sedara..ni kata nak p bercuti pulak..apa ka b cakap ni?...heit..pasai apa hanpa marah kat kak b pulak.?..bukan lama pun kak b nak p bercuti/kenduri kahwin..sat aja seminggu..penuh la pahala hanpa dalam seminggu tak mengata kat sapa2...

depa duk heran kat kak b..kata nak p kenduri pasai apa pulak nak p bercuti....kak b pun biaq lah depa duk berimpun tanpa kak b..biaqlah depa mengata kat kak b..biaq la pahala depa dapat kat kak b..tapi pahala depa pun bukan yang fresh punya..ada lah sikit kut..macam pahala kak b lah juga..cukup makan...

kak b pun kesian juga kat depa ni..kak b ...duk ragu nak ambil hai kak b..kak b pun semehes lah depa semua...berbunyi begini..""" alah kenduri kawin adek sedara kak b tu kat pulau langkawi..mestilah kak b bercuti sekali..seronok2..dan makan daging kerbau fresh..lembut aja..suka kak b..puaih hati hanpa?..nak ambik sangat hai kak b...lepas tu depa balas balik semehes kak b..nanti kirim pinggan mangkuk na kak b..ha ya lah... hampa ingat kak b bolih bawa masuk lori ka..kalau bolih bawak masuk lori kerbau pun kak b angkut sekali....