Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, January 7, 2010

bontot besar...


ini bukan ayam yang aku goreng..ari ni tak bolih goreng ayam pasal demam ..bontot aci punya pasal..besar sungguh bontot dia...macam kawah gulai...

lambat nya nak siang..la ni baru pukul 6.30 pagi..tak pa..aku rasa nak p market ari ni.rasa nak makan ayam kampung goreng...

ok ...aku mesti p kat kedai pak chik tu ..walau pun harga dia tak bolih kurang tapi ayam kampung di p sekolah..sebab isi dia lembut walaupun ayam tu di goreng garing.

.tapi aku nak p pasar kejap nak p beli sayur2..nak kawan kan dengan ayam goreng nanti...

masih duk ingat2.. apa aku nak kawan kan dengan ayam kampung goreng ni,,,ok aku terpandang sayur taugeh,,

aku...toke bagi taugeh 50sen.tahu.2..kucai tak mau..

toke.....lain sayur tak mau ka?..ini sawi tak mau..timun tak mau.

aku....ok kasi cili api sama daun sup.

elok aku pusing nak ambil duit aku dalam beg..tiba2 aku terpusing dekat separuh badan aku..
aku zip balik beg aku..aku nak tau ..siapa yang macam ribut melanggar aku.. tak tau dari arah mana.tapi dia bolih buat aku terpusing..sakit nya hati ku ini..

ya Allah ..awat dia ni jalan ikut lorong kecil ni..tak tau nak cari lorong besar sikit k?..lain kali nak mai lorong kecil macam ni..ukur dulu punggung tu..dah la punggung dia bolih duduk 2 orang kat atas macam bangku..dia main redah aja...

aku rasa nak cucuk dia dengan buah nanas..itu lah senjata yang paling dekat dengan aku..tapi itu aku rasa aja ..bukan nak buat pun....
tapi aku nak cakap juga kat dia..

aku... hallo aci you jangan jalan macam tu ..kasi langgar orang..saya skit tau..

aci.. ... sorri lah saya selalu ada masaalah..saya mau pegi tempat kecil selalu tak boilh..banyak susah..saya bontot banyak gemuk...

aku.... tau pun yang punggung hang gemuk..tapi duk redas juga celah 2 orang..

aci... saya minta maaf ok..selalu saya mau lalu..orang ada tepi..ini you langsung tak mau tepi...

aku... nak kena tampar aci ni...aku tak nampak pun dia nak lalu..kalau aku nampak tak kan aku nak biar dia langgar sampai aku terpusing....tapi hati aku menjadi lembut kerana dia cukup senang meminta maaf...

aku... ok lah aci..lu pergi sengseh cari ubat kecil bontot..

aci.... ada ke..ini macam baik la...banyak penant la.. bawa ini bontot...tq..

aku.... aku pun kena makan penadol ..rasa nak demam kena hentak dengan punggung aci ni....

No comments: