Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, November 17, 2010

alah akak kawin kan aku part 2

pening kepala kak b dok pikiaq..ketaq habih kaki tangan..takut depa mai serang..aku benci kat hang badli oii
mualaikom salam....la cek..lama tak call kak b ni..ada hai apa?..kak b terus jadi ketaq kaki tangan terima panggilan yang tak terduga di akai dan fikiranku..ah macam tajuk lagu pulak..dengan hati yang risau...kak b pun control hemsem..dan menjawab panggilan yang agak maut juga...la rima awat lama tak call kak b ni yang..ni mesti ada hai ni..kalau tak ..tak kan nak call kak b...ni kak b oii..bila kak b free nak ajk kak b p makan sedap2...rima nak ajak kak b p mana makan?...kak b masak lagi sedap...

tengah bawa kereta duk pikiaq apa lah depa nak buat kat aku ni..ni semua pasai laki depa yang miang aku yang kena tanggung jawab..aku rasa nak tenyeh si badli ni..biaq dia tau..jangan duk mai menyusahkan aku...
mai la kak b oii..orang nak belanja ..asyik kak b saja yang duk ajak makan...bila pulak kami nak ajak kak b p makan belanja kami ?...dalam hati aku lagi la bertambah ketaq..kami?..kami ni bermakna dia bukan mai sorang.. haha ok lah..bila?...petang ni..oiiiiii mampuih aku...rima nak mai dengan sapa?..ha kami dua lah kak b oii..dengan adek saya ni lah kak b oii...lagi lah aku ketaq..dia nak mai jumpa kak b..dengan madu dia..mampuih aku..

aku tak salah apa pun..laki dia yang suruh aku p minang janda tu...aku tak mau dia nak putuih kawan lah,,nak p rumah orang tua lah..macam2 dia buat gila kak b benci lah...ok tak payah mai ambik kak b..kak b p seniri lah bukan jauh pun...

elok saja rima letak talipon..kak b pun mengetaq tangan call badli...oooi badli..hang kat mana ni?..mampuih dah kak hang ni..mampuih dah...pasai apa kak b oii ?..mau aku tak mampuih..bini2 hang panggil nak jumpa kak b..petang ni jugak..apa kak b nak habaq kat depa ni?...hang betui lah cari penyakit..pas tu jangkit pulak kat kak b ni..aku duk elok2..hang mai bagi masaalah...laki aku bela aku gemuk2 tak bagi susah hati..hang pi bagi aku susah hati....

kalau depa berdua marah kat kak b..kak b hantaq orang pukui hang..baru hang tau..samseng ka dak aku ni...ni senyap saja hang dengaq ka dak?....denngaq la ni sampai panas telinga kak b oii...hang panas telinga aku panas hati..//ok lah..kak b nak siap ni p jumpa depa..
takpa walau apa pun terjadi aku mesti masuk sebelah bini2 dia ..pasai aku kenai depa..depa baik dan sayang kat laki dia..aku tak perduli janda tu..aku bukan kenai dia pun..aku tak mau p minang dia..aku tak mau..aku nak bagi tau badli aku tak mau p..

aku nampak dah kedai tu..orang tak ramai sangat...mana bini2 badli ni...tak nampak pun...takpa aku tunggu sat...""pap"" belakang aku orang tampaq..punyalah terkejut aku...rupanya depa yang aku tunggu...salamualaikom kak b..mualaikom salam rima..erni...apa habaq hangpa?...habaq baik kak b...duk la..mai la kita bersembang...

memang kami nak bersembang dengan kak b ni...kami nak tanya kak b ..abang badli mai jumpa kak b kan....ha dia mai jumpa minggu lepas..apa cerita?...tak kan kak b tak tau cerita kut..kak b kan dia punya pakar rujuk....ya rima..erni..dia mai jumpa kak b..nak suruh p minang...tapi kak b tak p lagi..pasai kak b nak tanya hangpa dulu...kalau hangpa tak bagi kak b tak lapaq p minang janda tu..(selamat rasa sikit depa tak cengei dengan aaku)..

tu macam mana..hangpa setuju ka dak?...

QB////...kita sambung cerita ni ok....nak tau apa depa jawab kat kak b...haaa:::: depa dua jegei kak b dan cakap ?????????????????........................

No comments: