Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, November 15, 2011

Alhamdulillah habis dah dia pulun...

alhamdulilah dah selesai dah kakak jalan kan tugas kakak untuk membuat mummy terasa..setiap penat lelah mummy digunakan dengan sebaiknya..mummy doakan kakak sentiasa berjaya dalam apa saja yang kakak sentuh..aminnn..ni dah habis master kena menikah dulu tau..baru lah p buat phd..takut kalau lepas buat phd baru nak menikah...muka mummy pun dah tak bolih sapu bedak....
nak buat macam iku juga

habis dah  semua..tinggal nak menikah aja....



dia baik ajeeee

muahhhh

bobok bobok iku ....semua..jumpa aja iku..mesti kikih..sebab iku dah kerja...

bolok bolok cucu popo

sayang mummy

sayang papa

abang ,papa..kakak..adek duk jauh nu..
papa dan baba yang banyak membantu untuk kejayaan...best
nanti dah besar ikut macam iku diena tau
shey shey papa

2 comments:

Cik Eka said...

tahniah kak dina wong..eka selalu jugak tengok fb kak dina ni..hehehe..
semoga anak2 mak b berjaya semuanya..

queen bee said...

alhamdulillah..terima kasih .. dia memang suka belajaq..bila dia nak menikah pun tak tau...