Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, July 19, 2011

Sedap tekak dan sakit tekak

Lama sungguh tak jenguk kawan2 kat sini..sebab kak b satu keluarga kena serang hemdap.. Kami semua tak bolih bercakap..apa lagi kak b ni..rasa terseksa sangat ..bila tak bolih nak bercakap..bayangkan kak b ni kalau tak bercakap ..rasa dunia ni gelap sangat..kak b ni berenti bercakap masa tidok aja..selagi tak tidoq selagi tu bercakap...tapi dAlam kak b tak bolih bercakap tu..kak b rengkuh juga nak bercakap walau pun suara dah macam itek tertelan ubi dedak..kuap..kuap..kuap..

Mula2 abang aji yang kena..pas tu kak b..pas tu anak dara kak b..semua kena sakit tekak.dengan batuk.tapi alhamdullilah dah sembuh dan dah laju dah kak b duk bersembang..ni semua angkara makan durian sampai lupa dunia..bayang kan durian balik pulau ni memang kaw..satu biji nak makan sorang mengeret nak habis..dah lah murah kita pun beli lah 8 biji nak makan 4 beranak..konon2 bolih lah habis sorang 2biji.tapi.rupanya buka tiga biji pun tak habis nak makan..bila dah tak habis..buat pula pengat durian makan dengan pulut..mana lah tak terkunci mulut..habis semua bengkak dek kerana sedap makan sedap jugalah tekak kami duk berkokok...

No comments: