Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, November 10, 2009

sesat



aku tak tau la pasai apa..sejak kebelakangan ni kami bawa kereta asyik sesat saja..jalan yang telah kami lalui berpuluh puluh tahun pun masih sesat..yang tukang bawa duk tanya nak masuk kiri ke kanan..yang tukang jawab masuk lah sesuka hati mu...jadi kami selalu altawafi..dalam tempat yang kami tahu sesangat..pasal apa pun tak tau..selalu tak jumpa jalan kebenaran...


bila sesat kami akan gelak berdekah..kah dekah..pasai kami adalah mak adeh dan pak andeh yang sesat jalan..selalu sangat..yang menghairan kan tu ada gps..tapi tak pakai..pasal malas nak dengar cakap gps..aku cemburu dekat anak dara gps tu,,laki aku selalu dengaq cakap dia..tak mau dengaq cakap aku..tapi bila laki aku dengaq cakap aku kami sesat...
kadang2 aku ni memandai..rasa macam tau..tapi tak tau..tu la yang kami sesat selalu...



tapi tak pa lah sesat pun..kami bukan nak p mana pun..saja nak jalan2 tengok lampu..sesat tak jumpa lampu cantek kami tengok lampu jalan..janji kami seronok dan bahagia..walau pun tiap2 hari keluar tiap2 hari sesat jalan..nasib baik tak sesat ugama...aku rasa laki aku nampak jalan semua sama...dia ok .tapi bila aku kata "yang koner kiri..bila dia ikut saja cakap aku kami terus sesat jalan...pandai tak aku?....

No comments: