Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, October 27, 2008

Good Morning Popo


Hi good morning katak and kuntum and the two girls always in my heart ...chi abencs kat mana pulak tak pa lah abins tu dua alam kadang2 tenang kadang2 berombak tapi banyak tenang dah sekarang ni pasal umur pun dah meningkat..
Bangun pagi ni terus pergi kebilik ayah yang sudah uzur telah lama selama 6 tahun,tapi bolih mengurus diri sendiri tak nak susah kan sesiapa di dalam rumah ini .Begitu lah tabah nya sa orang ayah yang telah pasrah menerima keadaan diri nya yang telah pun di takdirkan ilahi.Dia kelihatan seperti anak kecil yang sentiasa inginkan perhatian tetapi menerima kaadaan, yang dia suatu masa dahulu telah berbakti kepada kami adik beradik, hingga kami dapat hidup berdikari.Kadang2 aku melihat dia merenung jauh dan di lakukan setiap hari ,mungkin dia mengimbas kembali kehidupan nya yang nomal dan tidak perlu meminta bantuan bila2 diperlukan.Aku menegur ayah ;ayah duk tengok apa?; ;Dak jawab ayah saja ayah tak ingat apa pun..aku tahu ayah berdalih pasal aku nampak wajah nya sayu dan jauh sangat pandangan nya.....Tapi memang sungguh renungan nya kosong dan tidak berwarna warni, tak seperti kita yang masih normal.

No comments: