Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, October 28, 2008

Pasar malam


Tak ramai hari ni orang ke pasar malam.Aku mangambil peluang untuk bersesak sesak walau pun aku cakap tak ramai ,kalau ramai mesti lah menyumbat nyumbat kedalam pasar malam tu.. Aku dengan kitak ke pasar setelah di paksa untuk meneman ibu nya yang selalu kesunyian di bulan shawal ni ,pasal dia banyak sangat p open house mengalah V>I>P..

Dia ni makan suka tapi p beli barang malas itu pun kadang kadang saja ,sebenar nya aku yang tak nak dia pi pasar takut dia beli ikan busuk dan sayur lembik .Tapi hari ni dia belajar membeli barang2 yang bermutu tinggi dan aku dah bagi dia sijil spm untuk itu. Tapi macam mana dia nak pilih ikan? sebab dia takut nak pegang ikan.Dah sah la dia akan beli ikan busuk ,kena tarik balik sijil spm dia untuk kepasar.Tapi kalau ke shopping mall p kedai yang jual hello kitty dia master sijil dah dapat 10tahun lepas.mesti tak cacat barangan hello kitty tu pandai pula dia dok belek keatas kebawah...
Masa aku seumur dengan dia aku cukup cekap untuk membuat kerja2 orang perempuan memang dia tak bolih bertanding dengan aku ..tapi zaman dah berubah aku tak bolih nak belagak sangat dengan dia nanti dia suruh aku buat kerja2 dia mengagau lah aku...sorry kitak mummy suka suka saja ...
Sebenar nya kitak ni pandai tapi mummy saja nampak kitak macam baby.quek.quek

No comments: