Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, January 13, 2009

Oi makan kalu kiri kanan tak nampak sapa

Tu dok ambik lauk dalam pinggan aku buat apa...orang
lapak macam hang juga...oii bukan kute lauk tu.... tunjuk
gelang baru dia...jangan marah la Puan BIBI oii melawak aja..
Yang baju merah tu tak ingat apa dah......... dia dok suap pasai lapak
sangat ...




HA yang ni dok dengar aku dok bersembang ,pasai nak hasut depa toksah
balik Langkawi pasai nak p makan mee udang pulak...pasembur..la macam macam lagi
biar makan sampai bulat.Tapi depa ni tak makn hasut depa balik juga...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Oi kami sampai dah kat jetty ni.Hangpa mana ? cepat la sikit mai ambik kami.
Oi hang pa tau dak kami ni dak busuk kat sini tunggu hangpa .Kami dah nak naik lory
dah ni.Bibi la dok beleter pop pek pop pek..

Ha la aku nak sampai dah ni ,nak p ambik hang la
sabar sat ,ni on the way sungai way lah ni.yang kak tu lambat sangat pasai apa?
saja aku nak lambat nak bagi hang panas luar dalam ..aku jawab.

Ok yang hangpa dok kalut sangat ni pasai apa? aku tanya depa
La kak ni kami dari langkawi tak makan dari semalam kak tau dak...
nak mai Penang nak pekena nasi kandak la,yang kak
tu lambat sangat mai ambik pasai apa.....

pasai aku tak lapak dok kenyang lagi,makan nasi lemak pagi tadi.
Ok jom kita buat apa nak buat dulu pas tu kita p makan ok ...aku kata.
Ok kami nak p makan kat bukit jambul estoren kayu cabang.
Tak mau pi makan tempat lain dah.....Pasai dah niat dari Langkawi.

OIH..............hang pa ni macam nak p haji pakai niat pulak.
Ok lah jom kita p makan.Kami pun dah sampai kat estoren
tu,kami Q lah 4 orang kami,Aku,BIBI,CHIK BAYAN,ANI ambil nasi, lauk
dan macam macam lagi
yang bermutu tinggi dan rendah di situ.Sambil makan sambil mengumpat
biasa lah orang pompuan tak mengumpat tak sah.Apa yang tak sah pun aku
tak tau.
BIBI belanja.. sedap lah makan
duit toke.
Hangpa percaya tak lepas depa makan, depa p balik Langkawi dengan kereta baru
depa ,yang sebelum p makan depa dah ambil kereta comel tu.

TERIMA KASIH BIBI belanja makan.

No comments: