Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, January 31, 2009

kontrol kontrol kontrol

  • Apa jadi bila kita tengah bersiar siar di mall, dan kita di datangi orang yang kita kenal dan juga musuh kita dan maki kita ,marah kita dan menjerit jerit macam orang gila meroyan?
KIta kena kontrol macho,,kita kena diam dn buat buat hairan..kita jangan menjawab dan kita tinggalkan dia.Sebab dia memang gila meroyan.Dan orang keliling akan melihat dia tak patut dan memang tak propesional..dan orang akan kesian kat kita ..lepas tu kita tarik nafas panjang panjang pi makan dan seronok seronok..case close..dia akan merengkam kita tak da apa.tak ada apa...........
  • Apa kita nak buat bila kita jumpa.... suami kawan kita tengah makan makan, dan bergumbira dengan janda meletup manja pula tu.
Kita kena menyorok supaya dia tak perasan kita.Lepas tu kita pi tempat lain supaya kita tak di tuduh bawa mulut busuk..kontrol kontrol dan p minum air sejuk dan lupakan apa yang kita lihat tadi..Jangan sesekali pergi mengadu kepada isteri dia ,,,sebab cerita akan jadi bertambah tambah ..dan rumah tangga orang akan berkecai bucai....
  • Apa kita nak buat bila kita tengok.... anak gadis jiran kita bermanja manja dengan orang tua yang bolih dipanggil ayah di tempat terbuka .....
Kita kena bagi tau mak dia takut orang tua tu nak menipu dia..pasal orang tua tua ni banyak akal
budak budak suka nak ikut dan nak senang saja..tapi kalau mak dia kata kita jaga tepi kain dia ,kita biar kan .mungkin mak dia suka pasal anak dia selama ni tak berayah.Walau pun yang tua tu ayah orang tak pa ,,janji mak dia suka semua ok..
  • Apa kita nak buat bila kita tengok..... isteri kawan kita membeli belah dengan jantan lain .lepas tu lalu depan kita buat tak kenal dengan kita.
Kita pun buat tak kenal dengan dia...lepas tu kita pusing tempat lain atau p kedai lain..dan mengumpat sikit;;;;padan la p shopping dengan jantan lain ;;laki dia tu kedekut nak mampiuh;; pas tu malas nak ikut bini dia pi keluar berjalan jalan...padan muka laki dia berkira sangat dengan bini..dok nasihat banyak kali pun tak mau dengar..aku tak campur ....
  • Apa kita nak buat bila ......bila kita lihat suami kita tengah pegang hand bag perempuan lain, dan buat tak nampak kita.
Kita pi tegur suami kita mungkin dia tak perasan kita kut... dan kita buat tak nampak yang suami kita tengah pegang hand bag perempuan lain..dan kita buat buat nak terkkencing sat dan bagi hand bag kat dia suruh dia pegang juga...konon konon kita tak nampak apa yang berlaku tadi..kontrol kontrol..lepas tu kita pi kat dia buat kalut kalut nak pi tempat lain konon tak nak dia ikut kita..pasal tak nak kacau daun dia...tapi tunggu balik rumah kita buat dia jeruk...tapi belum balik pun dia dah jalan atas angin....aku grenti punya....jangan lupa masak sedap sedap sebelum bgi hukuman............
  • Apa kita nak buat bila dalam bag suami kita .Kita jumpa barang barang perempuan yang lebih canggih dari barang kita..
Kita pi senyum manja kat suami kita, dan ucapkan terima kasih kerana mengigati kita dan terlalu menyayangi kita..dan membeli barangan yang kita tak sangka ..Jangan langsung buat muka merengkam walaupun kta tahu barangan tu bukan kita yang punya..dan puji lah suami kita ..katakan yang taste dia melebihi taste kita tentang barangan perempuan...lain kali kita nak dia memilih barangn yang kita nak beli.. kontrol kontrol
  • Apa kita nak buat bila Isteri kita di hantar pulang olih jantan lain pada pukul 3 pagi.Pas tu bergudnite gutnite pula.
Kita harus menangis pasal bini kita dah tak sayangkan kita...dan tak lama lagi kita akan jadi duda..dan susah nak laku..lepas tu nak keluar duit sekali lagi nak p meminang anak orang..Orang akan tunjuk dengan mulut..tuu..tuuu..bini dia tinggal dia ikut jantan lain...
  • Apa kita nak buat bila kita dapati kawan baik kita ada hati kat suami kita..janda lawa pulak tu.dan suami kita pun melirik juga mata dia kat kawan tu....
Kita nasihat dia dan bagi tau kat dia..hang jadi janda sorang sudah lah..jangan aku pun hang nak janda kan..tapi kalau laki kita pun gatai sama kita memang tak bolih buat apa...kita bagi la depa menikah,,kita dapat madu dan akan merengkam sampai tua,,,jadi kita pilh lah nak merengkam ka nak meninggalkan suami...ok elok lah kita pilih hidup bersama suami kerana kita bolih membahagiakan suami kita..dan menyelamatkan satu janda,
jika janda tu tak mau bermadu dengan kita tak apa..kita chili kan dia sebab mengada sangat..dah ambil laki orang nak buang orang pulak....yang laki pula jika dia sayang kan kita dia tak akan madukan kita..jadi dia memang sayang kan janda tu sebab tu dia tak kisahkan perasaan kita terguris asal kan janda tu terjaga,,,,orang jantan dapat bini muda lah katakan..
  • Apa kita nak buat bila isteri kita kata kita tak Ghairah lagi..
kita kena p cari tok bomoh nak berubat lemah tenaga batin..beli tongkat ali satu kebun..beli jamu 10 kotak ,selalu minum kopi jantan.

3 comments:

Sani said...

huhu.
best la yg nih.
logik2.tp lebih kepada lawak.

queen bee said...

la..kalau tak lawak sikit ..ramai yang merengkam.nanti kepala qb meletup..kontrol..kontrol.

Sani said...

jgn meletopp..
stay cool and cute,k.
^_^