Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, May 16, 2010

janji



nasi padang ni kalau kena bolih tidoq sampai senja..
......................................................................
jom kita p shoping baju raya nak tak cik b oii? kat mana..kat medan..oi jauh tu kena seberang laut..pasai apa nak p medan?.pasai kat sana baju kebaya dia murah dan berkuliti ..lepas tu kita makan nasi padang ,kita makan seafood,..banyak pilihan..jom la teman aku denga 3 orang kawan lagi...alah satu malam aja...dalam hati aku depa tak tidok malam ka ?..semua nak buat dalam sehari semalam?..

aku tak bolih p maria oi..aku ada jemputan kahwin lusa..aku kena pergi kalau tak kawan kita yang buat kenduri tu akan melenting ...alah cik b oi jom la ..kalau hang -p seronok la sikit ..hang pandai menawaq barang2..

aku tak bolih p la nanti aku kena pulau dengan mak pengantin ..nanti aku buat kenduri anak aku depa tak mai...minta maafla nu..tapi hati aku mengedik nak ikut depa ..nak buat macam mana.. janji tetap janji..orang yang menjemput kita datang kat rumah dia tu memang sungguh berharap kita dapat datang...jadi kita kenala p jugak kat rumah depa..

No comments: