Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, May 10, 2010

lipstick jambu


bibir aku memang sensitive.buat lah macam mana pun tetap akan kering atau mengelupas..jadi untuk menguna lipstick aku mesti kena berhati hati kalau tak aku akan merana...

jadi aku memang kena pakai jenama yang memang sesuai untuk aku..kadang2 aku ingin juga mencuba jenama lain,,tapi tak pernah berjaya ...kalau aku berdegil juga aku akan merana ..
tadi aku memcuba jenama yang lain dari aku guna dan selepas aja 3 jam aku dah rasa bibir ku terus kering dan aku cepat2 membersihkan dari bibirku..aku rasa frust sangat kerana aku suka colour nya...aku jadi hairan sangat mengapa kulit bibirku begitu sensitive...
tapi tidak kulit wajah ku...aku bolih pakai produk apa sahaja untuk wajah aku..tapi tidak bibirku...selalu saja wajah ku alami kerana tanpa lipstick di bibirku..atau aku hanya pakai gloss..itu pun bukan sembarangan....

akhirnya aku berpatah balik ke jenama asal..dan aku tetap tidak akan bertukar walaupun kadang kala aku terbeli juga kerana teringin untuk bertukar jenama tapi bibir ku tidak menerimanya...

No comments: