Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, June 23, 2010

mai merempit toksah ingat apa

aku rimas betul bawa kereta kat negri ni..aku elak tepi depa elak tengah,,aku masuk kanan depa masuk ikut kiri aku,,aku lihat rata2 mereka ni semua nak bunuh diri...tapi aku masih ingat logo ,,sayangi lah keluarga mereka...

tapi mereka tak sayang kan keluarga mereka...bawa kereta tak bolih llangsung leka..kalau leka saja..mesti degumm degam ,,duk sesnereh kereta lain........

kita nak potong dia dia nak potong kita....dia macam memberi isyarat keratlah aku,,geselah aku..tanduklah aku..sebab aku tak sayangkan emak dan ayah aku...yang tua pulak aku tak sayang kan cucu cicit aku..

yang nak p ambil gaji pulak..sondolah aku aku tak nak duit gaji aku..rasnya yang perangai macam ni semua tak ada insuran,,kalau ada insuran depa mesti berperangai elok..kalau tak insuran pun tak nak mereka jadi ahli..

nasihat Qb ..ingatlah emak ayah,,abang kakak..adik beradik..tok nenek..kawan taulan..yang masih menunggu kita untuk menjadi tetamu di hari raya nanti..jangan lah bila mereka berkumpul..mereka akan berkata..bila aku ingat nak makan ketupat kacang ni..teringat kat arwah tu...lepas tu pakat duk menangis ramai ramai...

No comments: