Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, June 16, 2010

menyesal aku tak p tegur dia.....



ni warung pakndak kat sungai burung..tempat ni tak payah cari parking kalau nak makan..bolih park sampai dalam warung dia.drive in.....aku suka p warung dia..dia ada benda yang kita tak selalu maksak kat rumah....kuih pau kampung dia sedap..mee kari ..laksa..nasi lemak daun pisang...hu hu iklan..

.....................................................................................

mai kita p minum dulu zana..jom p minum yang tempat dia ada makanan yang bila kita makan... kita jadi puas dan kenyang untuk 4 jam...bagus juga cadangan kau tu ..aku pun tengah mendidih perut ni..tadi kat kedai mamak tu tak sedap langsung..tapi kita p juga makan ..tak tau pasal apa..duk tak sedap ..tak sedap pun kita p juga masuk kedai dia...mandrem apa yang dia pakai pun tak tau..

eh eh kak b tu dia parking kosong kat sebelah kiri...aku pun belok lah kereta dan dapat lah parking dekat dengan kedai makgn tu....kami masuk kat dalam kedai tu pakat duk mintak milo ais..sebab lidah dah terjelen dah...dahaga macam nak habis umur...la ni pukul 5 petang kita nak makan apa?..aku tengok ada laksa..mee rebus..bihun sup..nasi lemak tetek lauk sotong...macam macam...

dek mai bagi laksa satu..bihun sup satu...ok kak laksa nak cili api tak?..nak nak bubuh banyak sikit..ok dan dia terus pergi minta kat kitchen..
sampai aja makanan yang kami pesan..kami pun sambil bersembang sambil duk suap..sampai lah habis ..walaupun sembang tak habis lagi..dari pagi tadi..

dalam aku duk bersembang tu aku nampak kelibat sesaorang yang aku kenal..dia pun masuk dalam restoren tu..lama dah aku tak jumpa dia...aku rasa dekat 3 tahun..tapi dia tak menoleh pun ke arah aku..rasanya aku nampak dia dan dia tak nampak aku..aku tunggu kut kut dia nampak aku..aku nak pergilah tanya habaq.

tapi nampak gaya dia tak nampak aku..jadi aku pun rasa tak payah lah pergi kat dia..pertama aku tak jumpa dia lama..kedua kalau aku p kat dia aku kena duduk lebih kurang sejam..pasal dia pun kaki mengata macam aku juga...jadi aku pun tak cukup masa sangat..nak p join ka ?.tak pi ni?..aku tunggu kut kut 2 minit lagi dia toleh belakang..tapi dia betui tak perasan aku..jadi aku pun capai handbag aku..dan bagi signal kat zana ..jommmm....

bila dah masuk dalam kereta..aku rasa menyesal pulak tak p sapa dia..awat aku buat perangai macam tu..apa salah nya p tanya habaq ..bukan nya lama sangat pun..macam lah aku ni kalut nak p ligan kapal terbang...tapi tak pa aku ada no talipon dia..esok aku call..sebab hari aku penat sikit du berebut paking dari pagi sampai petang....

No comments: