Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, November 8, 2010

deepavali

kak b suka saree macam ni lawa dan sexi kan..tapi tak berani nak pakai..perut tak cukup nipis...
pagi2 lagi kak b dengan kawan dah bersiap sedia dah nak p berjalan rumah kawan yang berugama hindu...kak b pakai sari..siap buh bunga meloq kat kepala..kat rambut sapu minyak lenga sikit..nak bagi sama saja bau di hari istimewa tu...kak b nak p rumah meena... kawan lama kak b..dia panggil mai raya kat rumah dia minggu lepas..

dia habak ... kak b mai tau.... mak saya masak macam2 nak jamu kak b dengan kawan2 lain..kita nak masak kari ayam sepesel bagi kak b makan...jangan risau ayam kampung kami beli kat pk ali...halal..nanti nak buat goreng peria yang kak b suka tu..mai tau.

semua dah siap dah ni..sorang lagi yang tak siap..dia buat apa ?..dah pukul 12 dah meena pun dah melisah duk tunggu kita...aku cukup tak berkenan dengan si leha ni ..kalau nak p kemanapun mesti dia lembab..duk make up apa la..susah sangat ni..hari ni kan hari depavali..hang tak payah lah nak buh bedak ..hang lumuq kunyit sudah..dah nampak beseri dah..hang pun dah lawa dah.

ni juriah  oii..hang call sat si leha tu... dia duk kelebek apa ? berejam dah tak siap ni..ok lah kak b oi..menjujunjung perintah...lekaih la duk junjung perintah apa?.perut dah mengedik ni lapaq.meena duk tunggu kita dah tu..nanti putu mayam dia rasa sama aja dengan tosai..masam semua..lekaih call..

oii best nya mandi dengan saree sekali...kak b nak buat lah ..benda yang sama dengan kawan2 nanti..
ha ni nak call lah ni...la kak b oii tak dak ceradit lah..hang ni juriah oii macam budak sekolah lah..duk pakai ceradit buat apa lagi..pakai line lah..murah..hang nak mengata ka? nak mengumpat berjela ka? pun tak berapa duit tau... tak pa..mai kak b nak call dia....oii leha oii..awat hang tak mai lagi...dah lambat dah ni..kita duk janji dengan orang hang duk melenggang apa lagi kat rumah tu...

dah mai dah... ondeway ni kak b oi..sat na sat na.. dari jauh kak b nampak dah kereta dia...elok saja dia parking ..dia keluaq aja kereta...terbeliak mata kami tengok dia...lawa nya dia ..ni leha oii.. kak b nak tanya hang ni nak p mana?..nak p beraya lah kak b oii...awat beberan sangat ni.?..kalah pengantin bolliwood...kan raya hindu....mestilah beberan ..baru lah meena suka..jomlah... lapaq dah ni kak b oii...tok sah duk beletiaq lagi...kak b  pakai sari juga..tapi takdaklah pakai gelang kaki sampai ke paha..tapi perut hang yang terkeluaq tu lawa lah .. macam tepung kuih pau yang dah kena uli..lembut sangat...

jom p la...sampai saja kat rumah meena..meena dah tunggu depan pintu rumah.."Selamat Hari Depavali Menaa" ...terima kasih ..mai semua masuk kita makan..kita raya..ok..seronok meena kawan2 datang...

No comments: