Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Friday, November 12, 2010

alah akak kawin kan aku

cincin dah siap ada kat dia dah..nak menikah sungguh si badli ni..betui2 cai penyakit..
hang ni kan badli dah ada 2 orang bini pun hang nak p minang janda tu jugak buat apa?..pas tu suruh kak b pulak tu p minang..hang ingat apa?..kepala kak b ni besi ka?..orang tak bolih katok..hang ingat la sikit..kalau hang  nak cari penyakit..hang p cari sorang2..tok sah duk mai rengkei sekali tau dak?...

la kab b oii..tolong lah p minang dia ..cinta dalam hati ni terlalu kuat..tak mampu nak melawan tau kak b....oooooooootak mampu melawan ..bila hang kena cincang dengan bini bini hang... baru hang tau....kak b tak nak tolong hang....biaq hang busuk kat situ..nak bagi misi bagi yang langsung tak meriah....

kalau kepala kak b kena tekan macam ni macam mana?..hang nak tanggung jawab?..bini hang tu badan 2 kali kak b tau..tak pasai2 kak b kena duk hospital..kalau dia tekan kepala hang tak pa lah jugak>.
aku dok pikiaq juga pasai si badli ni....dia ada duit banyak..kalau nak kawin 10 pun dia bolih..tapi dia nak buat apa menikah ramai2..kan kah bagus dia p melanncung..senang2 hati..tak payah balik nak pikiaq nak berkelahi dengan bini bini dia...orang nya muda lagi....panjat gunung jerai tak ada masaalah..tapi kenapa dia p jadi bodoh nak tambah masaalah pun aku tak tau lah si ngok ni...


bini bini dia lawa macam ni pun dia nak menikah lagi..apa yang tak kena..kita pun tak tau..yang kak b tau semua kena..yang tak kena dengan jantan ni ja..dia memang gatai nak menikah..tak bolih tahan dah..ada pula tu orang sayang dia..heran sungguh lah kak b ni...
bini tua dia.... buat bisnes pinggan mangkuk dan macam2 asesori wanita..pendapatan dia memang banyak ..tak habis nak makan sampai pencen...bini muda dia buat bisnes produk jamu pun banyak pendapatan dia...dia sendiri buat bisnes macam2 duit dia pun bertimbun...(......eh eh ;kak b ni kira duit dalam poket orang lah macam dia tau sangat....)....semua dah ada kat dia..ni ..yang aku heran dia nak p menikah satu lagi tu nak buat apa?...

kak b.. saya cinta sangat dengan dia kak kak b oii....alaaah yang no 1 dan no 2 dulu pun hang cinta setengah mati juga kan..ni pun hang cinta setengah mati juga....hang ni nak bercinta dalam hidup hang berapa kali ni badli oii...?.. kak b oi kak b..kalau kak b tak p minang dia kan..saya tak nak balik rumah bini saya dua2..

hai pasai apa pulak hang letak beban kat tengkuk kak b ni badli oii?...kalau kak b tak nak juga hang bolih buat apa?..memanglah saya tak bolih buat apa kak b....tapi saya akan sedih dan nak lari..ooi badli hang ni umuq dah dekat 50 tahun dah..hang nak lari p mana?..saya nak lari p rumah orang tua2...hang jangan duk melawak kat sini badli oii..satgi aku katok hang dengan payung ni baru hangtau....

dah lah bagi tugas mengerunkan kak b..nak ugut pulak tu..memang orang jantan ni kalau dah miang semua dia bolih buat..gatai sungguh hang nu badli..badli oii..bolih dak kak b pikiaq dulu macam mana nak selamat kan kepala kak b ni..dari kena hempuk dengan bini bini hang...depa dua dua baik dengan kak b..hang pun sama..macam mana kak b nak buat ni.....??;''@@&%^(()& fhenin...

(.....  cerita ni kita bersambung na cek..pasai dia kak b tengah nak pikiaq..macam mana nak pujuk bini bini si badli ni..silap hari bulan kepala kak b depa hempuk..bukan senang,,nanti kita ingat nak mendirikan masjid..tapi tiba2 aja taufan 2 yang sedia ada ni melanda..makna nya sunami sudah tiba...takuuuuut..aku benci kat hangbadli..bagi aku susah..tapi( I L TRY)

No comments: