Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, November 2, 2008

HANTU POCHONG


Malam hantu pochong ,siang hantu pochong ada ada aja .Tak dapat cerita hantu pochong tak lena lah tidur aku.Si kecil ni akan mendesak aku supaya buka cerita yang sama sekurang kurang nya 7 kali sebelum tidur.....Apa punya ubat guna guna yang dah kena si kecil yang baru berusia 3 tahun ni sayang sangat dengan hantu pochong tu,dia tak tahu aku pun tak tahu..

Dia akan mengetuk pintu ku berkali kali dengan tangan kecil nya. Popo nak hantu pochong,Popo nak pochong,Popo nak hantu.Aku tengok budak ni macam dah kena rasuk dia ketagih cerita hantu pochong tu macam ketagih susu,,.

Tapi aku tak marah kerana dia darling ku yang selalu menghiburkan aku dan seisi rumah kami.pochong ..pochong,,pochong,,pochong..hee,he..hee.

No comments: