Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Friday, November 7, 2008

TERSIBUK


zzzzzzzzzzzzzzz
mmmmmmmmmmm
fffffffffffffffffffff
zzzzzzzzzzzzz
Tengah berehat tapi nampak macam sibuk juga lah


Sibuk nya aku tak tau pasal apa? nak kata sibuk pasal orang, tak da orang pun keliling aku. Tak tau sibuk pasal apa..Sebenar nya aku suka perkataan sibuk tu .Macan dengar nak minum sup berselera saja dengan perkataan sibukBuat sibuk.menyibuk,tersibuk. buat buat sibuk, apa saja perkataan sibuk memang aku suka sangat.Aku rasa aku dah terasuk dari dulu hingga sekarang itulah perkataan dari mulut aku ,dari subuh sampai subuh ashik sibuk sibuk sibuk.....

Tiba tiba aku tersedar dari kerasukan yang telah kritikal yang kena dekat otak aku..AAKUU sebenar nya tak sibuk tapi aku dah di set untuk sibuk.Itulah aku tengah berehat pun aku rasa kerja tak siap,mana ada kerja yang tak siap,semua dah siap.Macam lah aku kena buat kerja Obama.Melawat seluruh Amerika..hiuhh..belangan lah aku ni.Belagak dan berangan.

Tapi Aku Suka Sibukkkkkkkkkkkkk..dan ko orang jangan menyibuk dengan aku dan sibuk sibuk pasal aku yang sibuk.....

No comments: