Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, September 19, 2009

ohh..padan lah kalut sangat..qb tu..dah nak raya kan...


itu lah kecil kecil tak nak makan lebih sikit ..kan dah kena sambung kaki nak pasang langsir raya
meriah nya dia nak raya...cantik juga langsir dia..panjat dek..panjat..




eh eh langsir dia ni koyak ke memang dah feshen macam tu..
nampak macam diena tengah menyanyi...seronok sungguh nampak dia..


rajin rope nye anak dara qb ni..nak raya lah.. katakan
i
sambil menyanyi lagu sanisah huri..dia memasang langsir dengan senang hati..langsir raya yang warnanya sedondon..


yang ni dah ready nak balik kampung..tapi tak tau kampung siapa yang dia nak balik..

duk mengemas apa mak chik oii..tak habis2 dah 3 hari..

kesian kalah rumah anak yatim punyalah berdikari...elin paham yang dia pun sibuk nak raya....
padan lah popo dia pun sibok buat tu buat ni..rupa nya dia orang tengah meriah nak menyambut lebaran yang akan tiba 2 hari lagi...


masing2 baju masing2 kemas..kalau tak nanti popo tinggal..

pandai dia melipat baju .bolih lah kerja kat kedai dobi..


tok wan pun sibuk juga ..nak tengok anak2 masak apa kat dapur..baru aja masuk rumah selepas berkebun kat luar..nak make sure laman cantek dan bunga2 segar..maklom lah nak raye ni..dia dah penat kat luar lah tu ....baru nak buat teh terbang...sedap...


.

rajin betul lah diena ni..lepas tolong adek dia buat kueh raya ..dia p pasang langsir
nampak meriah betul raya tahun ni ..


tekun sesangat lah miya buat kueh tat bantal..lepas siap dia makan separuh dari yang dia buat..
qb nak buat kkueh canola pun tak dan kerana banyak kerja lain yang nak buat...

sempat mengepose dalam keadaan penat...

No comments: