Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, September 27, 2009

riang ria buka posa sebelum raya















depa ni dah posa 14 jam kut makan sampai tak ingat donia..tapi depa ni krew basuh pinggan teragung..lepas semua orang makan depa basuh dan kemas..baik hati ni..














.
mat shah dan keluarga .depa ni mai last sekali .ada la saki baki lagi untuk depa anak beranak mai perabis apa yang ada..yang adek yang pakai baju biru ni .kawan fb qb palng cilik seakali..
dia suka suka makn kaki ayam..malam tu qb masak nasi beryani prancis..phuhh sedap tau...
















yang dua ni supevisor..depa pasti kan orang cukup makan...dan yang lebih depa nak bungkus bawa balik...tu depa duk cek la apa yang nak bungkus bawa balik...tapi depa baik hati ..lepas basuh pinggan bau balik.
bolih ajak lagi lain kali..yang belakang tu dah makan 7 kali..buka posa apa pun tak tau..perut macam setokin...isi banyak mana pun tak penuh...tapi dia tolong qb masak nasi beryiani perancis.

No comments: