Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, December 31, 2009

kenangan manis 2009 dan azam tahun baru2010



happy new year to all my lovely friends.wish you all a fresh year,fresh hopes,fresh plans ,fresh efforts..may 2010 brings you health,happiness,success and prosperity..i love you my group.ilove you all so much.. SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010..SEMOGA KITA SEMUA AKAN LEBIH SIHAT,BERKEUPAYAAN,RIANG,BERFIKIRAN TERBUKA,MENGHABISKAN AZAM YANG DAH LAMA TAK PERNAH TERKESAMPAIAN..DAN BERJAYA DALAM APA SAJA YANG KITA MIMPIKAN..SALAM SAYANG DARI QUEEN BEE..SALAM SEPENUH HATI YANG MULIA LAGI SUCI..KEPADA SEMUA PENGIKUT BLOG INI MARI KITA JERIT..HAPPY NEW YEAR 17 KALI..WALAU PUN TANPA BUNGA API...(LOVE QB)

baru saja jerit happy new year .dia dah mengantuk ..macam mana nak berazam..qb..qb..qb..bangun..cepat kenapa p tidok kat pelantaq orang..


azam baru depa nak tangkap gambaq kat mana saja depa berada..nak buat stail dulu2..



bunga balung ayam..tiap taip kali qb p mana2 kampung mesti nak ambil benih dia .dan berazam nak tanam..keran qb suka sangat dengan bunga balung ayam ni.tapi tak pernah semai pun,azam tak kesampaian...


nak p melawat ramai lagi kawan pada tahun ni ..ini adalah azam yang pertama yang mesti qb lakukan..tak kisah kat manapun dia orang duduk walau pun ceruk tok kun...


depa ni tak tau lah ada azam katak.tapi yang tengah tu yang pakai baju putih .berazam nak menikah 3..yang baju hijau tu tak new year pun duk berazam..tapi tak pernah bagi tau orang apa azam dia...yang duk pegang kipas tu..azam tak capai lagi dah menagis sedeh..


apa zam anak lat ta li lat ni..tapi qb berazam nak main gili dengan depa ,bila balik kampung nati..nak kalah kan depa ..supaya depa menangis selop..depa ni duk kat tangjung piandang..anak2 busra...

apa azam pakandak pada tahun ni..mungkin nak buka restoren ala perancis kut...ais kacang satu..oi dia bagi 3 sekali..baik hati pakndak ni...


azam depa nak race kuda..macam cerita p.ramli


dua beradek yang terpisah..sorang kat korea..sorang lagi kat burma..azam depa nak balik ke malaysia pada tahun 2035..bila semua dah tua dan banyak duit...



depa ni berazam nak jadi kumpulan muzik terkemuka..mengalah kan kru...dan akan memulakan memulakn aktiviti di rumah orang kahwin dan sambutan hari jadi di seluruh kelantan..


telah tercapai azam ..dan sekarang menjadi pensyarah sambilan di facebook..dan begitu terkenal di kalangan kawan2 nya yang berjumlah 30 orang...berumur 63 tahu..dan menyambut hari lahir nya di hari new year ini.SELAMAT HARI LAHIR POPO..


berazam dapat pakai lagi baju flower girl ni..tiap2 tahun..


dua berwajah comel..ala sponge bob..berazam untuk mengecilkan wajah..supaya tak banyak guna bedak..sebab meraka ini tergulung dalam ketogeri wajah kesayangan hamba..(lebaq)akan dipinang olih jejaka idaman yang tak mempunyai lagi azam untuk menikah dalam waktu terdekat...depa tunggu saja lah..dan kalau tak masuk meminang jga mereka tak kisah..sebab banyak lagi jejaka yang akan berazam untuk memiliki mereka..


aku berazam untuk tak mau menikah lagi..wahai isteri ku..kau lah yag aku sayang buat masa ini dan selamanya...


aku berazam akan menjadi orang tua seperti mereka .cantek lawa canggih.bergetah.berkemampuan..bila aku capai seumur mereka nanti..tapi sekarang aku mesti belajar dulu untuk mencapai impian aku..aku masih kecil rasanya..bila ibu aku meriba aku...


aku berazam nak xantek lebih pada orang yang ada dalam gambar2 in..cantikan aku..siap pun tak bolih mellawan aku..kerana mereka cantek kosong aku cantek berisi..(ada aku kesah)


aku berazam nak beli kapal terbang sendiri,,supaya senang keluar dari pulau ini...aku akan jadi pilot sendiri.tak payah bayar gaji orang.save..save..(qb.tapi hang jangan terbang atas rumah aku tau.)


qb nak buat berkelah kat rumah sebulan sekali..azam ni..tapi kalu tak buat tu kita kira azam tahun depan..

bolok bolok.ci popo da chia....




berazam akan mengurangkan mengata dalm blog ini tapi nak lebihkan mengumpat....berazam nak mengumpat benda positiv sahaja..kalau ingat.kalau tak macam biasa lah..mari mengata...


to my lovely sister ammu and family from france,,i wish you and your family happiness,prosperity,joyfulness,wealthiness,longevity and good health..HAPPY NEW YEAR.(''LOVE''' YOUR SIS ROSE''')..mis you all so much..

berkumpul dan berazam nak pose yang manja manja aja..tak prcaya tanya depa....

anip azam juga..nak balas dendam kat mangah yang selalu gigit anip..QB..berazam nak gigit anak2 kecil taun ni 30 orang...

No comments: