Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, January 23, 2010

fheng sui


apa lah nasib kita...arnab...tak tahulah biawak..eh eh buaya...la zirapah ke?..


aku telek ,tengok.renung ,focus..atas ,bawah..aku baca..apa dia makna tahun harimau ni..aku dah kali , campur ,tolak..memang aku ni lahir tahun haimau lapar..
menurut calender cina pada tahun ni orang yang zodiac dia juga sama dia tak lah berapa bernasib...

aku pun termenung sejenak..betui ka tahun ni aku kena pantang macam2 lebih pantang dari orang dalam pantang?...
macam tak bolih buat tu..buat ni..bagi tu .bagi ni..eh aku tak nak ikut lah ..lagi pun ugama aku mengajar supaya aku tak bolih merenung nasib..mengenang nasib bolih..

tapi aku terasuk juga dengan kata2 fheng sui tu...aku baca lagi..apa yang dia kata tak bolih bagi aku..semuanya benda yang bagus2.. pasal apa tak bolih buat benda yang bagus2..itu betul menghairan kan aku.
.eh tak mau lah aku ikut..nanti aku jadi kejung..tak pasai2..lagi pun banyak benda yang di ramal untuk orang yang lahir pada tahun harimau termasuk aku dan anak aku..tak kena mengena dengan kami..
eh eh kenapa aku ni serios sangat..aku bukan percaya pun....

jadi kami hanya baca untuk suka2 sahaja..kalau yang baik kami nak ikut..kalau yang tak baik kami berdoa supaya dijauh kan dari kami.....

Qb...hangpa jangan p tengok nasib tau..nanti hangpa tak dak nasib..bila tak dak nasib..baik hangpa berdoa supaya nasib hangpa baikkkkkkkkkk....nasib baik berdoa...

No comments: