Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, January 26, 2010

gatai garu celah bedah....


hushis...tak sedap ka udang besaq ni?...masa tu mana nak ingat nak garu 3 hari 3 malam..telan ajalah..dah makan sendiri merana.......



hishs geram nya aku ..masa la ni lah dia nak gatal..macam mana aku nak garu ni...dah la tu.. gatai kat celah2 bedah ..pulak tu..betul la tak p sekolah gatal ni..masa tengah khalayak ramai lah dia nak merenyam ,,nak suruh kita rasa tak selesa..mestilah ... jari 2 yang sudah terlatih mahu mengeruk semua kawasan yang gatal tu....

aku dah bagi tau dah kat kawan aku hang jangan bawa aku p makan seafood..dia bawa juga..dia oder sotong..udang.siput lala...ketam.kerang..memang lah sedap ..kat mulut aja..elok aja lepas makan 1 jam..mula la ponggong .leher.. paha..kening..pinggang..dan tak tau dah nak sebut apa..semua macam semut melata..punyalah gatal.tuhan saja yang tahu..

tu ka kalau bolih duduk dalam bilik... buka semua..pakai hairdryer bagi panas aja..tak payah nak seruh seras,,duk garu merata..atau pun nak berendam dalam air garam suam2....

aku pun p lah buka laci tengok kut ada ubat alergi..cari punya cari ..jumpa lah ubat tu..sapu lah ..bagi kena semua tempat... yang dah naik merah2.mulut aku dah mula seksi..kak nita pun kalah...punya lah tebei..

hishs cerita bab gatai garu ni ..memang lah menyampah ..tapi mulut kan nak sedap badanlah binasa...
laki aku pun duk mengejek aku..mengusik..pasal mulut aku tebal dan merah..apa nak buat..aku nak makan sedap kan..sekali sekala..tapi dia pun alergi juga ..nampak dia relek aja.

lepas saja aku dah rada sikit..aku tengok laki aku pun dah mula naik bengkak dan merah..kat mulut dia pun jadi..dan dia lagi teruk dia gatal kat bawah tapak kaki..padan muka dia duk ejek aku sangat..dapat lah sumpah mahsuri...ingat senang ka..nak garu tapak kaki..mesti seksa hidup dia..kesian..kami laki bini..kena alergi dengan seafood..
lepas tu aku tolong dia garu tapak kaki dia...dia jadi macam anak keer..terlompat dan terkejut kejut..dan mengulung...tapi dia control hensem..

lepas tu kami sama2 ambil ubat tahan gatal..lepas aja 20 minit..aku ternganga zzzzzzzzzzzz..sampai esok nya pukul12 tengah hari baru bangun ..aku bangun yang malas sangat..apa lagi laki aku....dia tak bangun langsung..aku p tengok dia dekat2..kut2 tak bernafas..

tapi memang dia umuk pangjang...rupanya dia bangun dulu dari aku dan sambung tidur balik..makna nya dia lebih dahulu tengok aku ..kut2 tak bernafas....

aku bangun dan tidur lagi..menci lah..asyik mengantuk aja makan ubat gatal tu...aku tak nak makan lagi ubat gatal tu..dia buat diri aku lemah dan malas..

tapi aku masih nak makan seapood lagi..kerana memang makanan aku..memang makanan aku...

Qb..hangpa jangan ketegaq..kalau tak bolih makan jangan makan..jangan buat macam qb ..dia nak sedap mulut aja..badan dia merana.....zzzzzzzzzzzzzzzzzz..ubat tahan gatai punya pukulan....

1 comment:

Izan@mamaAdam said...

adui la... baca post queen B pun badan ni rasa macam semut merayap.. punyalah emo bercerita..ku xde elergik, alhamdulillah.. sian kat queen B & hunny.. selamat berjuang hehe