Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, April 17, 2011

awat duk buat miss call ni...

kring kring kring....pas tu senyap...yang kita ni pun tengok nombor kawan ,,kita pun call lah balik..bila kita call balik dia punya sembang lah sampai hangat telinga...duk 2/3 hari lagi macam tu juga kring kring ..senyap..kita call lagi dia sembang lagi...bukan main rabung lagi bersembang...bila dia call kita dia sembang sat aja..dia buat macam ada benda dan nak call balik..tunggu2 dia tak call..

yang kita nak tau cerita selanjut nya.....yang dia tak call kita balik...dah tentu kita call dia balik kannnn....banyak kali sangat dia duk buat miss call..dia ingat kita tak perasan kut...tapi bila kita duk kat dia kita nampak bukan main lagi......bila dia call orang yang tak berapa nak bercakap dengan dia ...lama pulak dia call..tak kisah pun pasal caredit dia..

pasai apa bila dia call aku dia buat miss call...awat dia ingat aku nak bercakap sangat kah dengan dia..bila aku dah tau perangai busuk dia macam tu..langsung aku tak angkat call dia...dia nak bercakap dengan aku dia call lah..kalau tak sampai kerin aku call balik.....tak macam dulu masa aku tak berapa paham perangai dia......awat dia ingat dia saja bayaq bil talipon?..aku dak?...apa lah orang macam ni jadi kawan aku ni..tak berbalui langsung...

bila duk bertalipon ....duk dekat2 pun tak tau orang sebelah duk brsembang apa...entah2 duk mengata kat kita apa?

dia nak cerita pasal kawan dia..pasai dia..pasai tok nenek dia..dia nak suruh aku bayaq bil dia...sesekali tak pa lah..ni terlebih sudah....tolong lah sedaq diri sikit jangan duk nak mengena orang saja..orang pun akan rasa...yang selalu buat miss call kat cek bibik indon aja..yang nak tanya ada kerja ke dak..tu pun kalau cek call depa ..cek bubuh jugak...dailog nya begini"""bibik kalau mau nalepon pulsa nya mesti empuh ya...jangan main tembak2..ini bukan di tempat kamu..ngerti...loh....

No comments: