Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, June 26, 2011

bila hari minggu

kalau ketam  macam ni kan.....kak b bolih habis 3 ekoq ..sorang2 aja..tapi abang haji selalu kacau..dia kata ...cek makan lah banyak2 ketam tu...nanti colestrol tau..mennnciiiiiiiiii lah////...
asalammualaikum kak b...mualaikum salam tina...kak b ada p mana2 tak petang ni?..nampak gayanya tak kuuut..pasai ada kawan abang haji hang nak mai rumah...jadi kak b ada lah k at rumah sampai malam...hang nak mai ka tina oii...dak la ingat nak ajak kak b mai rumah....p rumah hang?..ada kenuri ka?..dak,,,aih...tina nak belajaq kat kak b nak buat mee kuah daging campuq kentang dengan ketam...ooooooo.....elok lah kalau macam tu..hang mai rumah kak b..mai belajaq dengan makan sekali...

sebabnya abang haji suruh kak b masak mee kuah tu lah favourite dia... ..untuk kawan2 dia  yang nak mai petang sat gi...laaaa langkah kanan selalu tina ni kak b nuu...memangpun lah hang langkah kanan.tangan kanan..semua kanan..masak aja kiri..tak pa ..tak pa..mai..tapi mai makan aja la..kalau nak bungkuih ka.. nak buat kenuri ka....hang mai bawa bahan sekali..sebab kak b malas dah nak p kedai...mai lah......

No comments: