Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Friday, June 17, 2011

nasi arab

kak b ni kalau dah malas nak masak ..mula lah abang aji duk cari kedai mana lah nak makan..yang nu tak sedap..yang ni tak sedap..tak tau yang mana lah sedap...dia duk tengah pikiaq2 nak makan apa...kak b habaq kat dia ..jomlah kita p makan..nasi arab...ha?..nasi arab nak makan malam2 buta ni..ha la  abang aji oii..ingat arab tu makan pagi aja ka?..malam depa posa..adalah makanan dia malam2 ni..jom lah kita p makan..dulu pun masa kita kat arab makan nasi dia 3 kali  sari bolih pun...jom .lah yang..jom lah..b nak makan ..ni dah rasa kat mulut dah ni..jom lah..

oii anak dara oii hang duk siap apa sampai la ni tak siap lagi ni..cepat lah pak hang dah lapaq ni..jom la..nak p makan aja cek oii..bukan nak p minang tukang masak arab tu..cepat la..mamai dah lapiaq ni... anak dara mak b ni pun kalau siap ..bukan main lama..bukan nya pakai maskara pun..manalah tak lambat..tengah pakai bedak..kawan call..tengah pakai celak..nak jawab semehes..tengah nak lukih kenin..nak post fb..manalah tak lambat...heshii..cepat lah anak dara oii...

kak b kalau p pekena nasi arab mesti pekena dagin kambin..lembut tu depa masak sedap nya tapi tak bolih selalu dia bolih kembang kepala..

kena kongsi..kalau tak tak habis  nak sumbat semua...kalau kaka b ni tak dak abnag aji memang tak bolih habis..abang aji lah yang duk tolong peraih,,sampai merah biji mata...

tengok dia punya mengadap ..tu mesti lapaq sangat..tu..tapi mana bolih lawan kak b masak kat rumah..bukan kata masakan arab aja..masak kan seluruh dunia pun kak b tau..bukan sombong punya..eh lebih  pulak kak b ni..nanti abang aji suruh masak makanan nepalka..burmaka..mampuih aku..
ye lah dah siap mami oii..ni nak turun lah ni...yang mami duk tempek kuat2 tu buat apa?..ha lah kalau hang tak mau aku tempek hang turun lekaih..nu pak hang dalam kereta dah beku dah..duk tunggu hang..cepat sikit..mami pun dah nak kembung duk makan angin..... brummmmmmmmmmmmm....

No comments: