Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, February 3, 2010

bangun awal



Qb..ok aku bolih call jantung hati ku ..tentu dia orang dah bangun nak p sekolah..sembanglah ngan popo kalau tak popo tatatlet...

awal nya aku bangun hari ni..buat apa lah aku terjaga terlalu awal pagi..nak berzikir pun semalam dah tak larat berzikir dah..nak sembahyang pun belum masuk waktu..nak p buat sarapan pun bukan nya nak p ke bendang atau p menoreh getah..kena buat sarapan seawal pukul5 pagi..nak kemas rumah pun dah tak ada apa nak kemas..nak siram pokok pun baru malam tadi hujan lebat..nak call kawan2 pun dia orang masih di ulit mimpi.nak membaca pun tak berapa minat..

nak menjahit mata pun tak berapa nampak..nak p pasar ikan dah penuh dalam peti ais..nak buat apa ha?...nak ajak laki bersembang pun kesian dia tengah nyenyak..nak cal teratai ajak bersembang mulut dia bengkak..nak call bby dia dalam pantang..nak cal pap dia tengah nak bersedia untuk bersalin..nak cal adeq beradeq dia tengah mimpi makan ayam turki..nak call farris dia tengah mimpi jumpa anak dara bunian..nak call sani dia tengah online dengan tunang dia..popo tengah sembahyang subuh kut..bmw dan dw tidok..nak call siapa ha?....


nak tidok balik lah..good nite..

Qb>>kadang2 kita tebangun awal yang tak tau nak buat apa..macam kita tak ada tugas langsung...otak kosong dan segar..alhamdulilah kurnian tuhan..amin..

2 comments:

Md Farris said...

call la cek.. lepas subuh baru cek tidoq.. kadang sampai pukui 9 pagi baru pi tidoq.. bli apom teloq dulu..

queen bee said...

la awat hang tak tidok ..awang oii...hang kerja gad ka..dah jadi mak b malam tidok awai..belum subuh dah bangun