Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, February 1, 2010

penangan kemiyan...


macam kemiyan tapi bukan kemiyan....


cepat lah abang oi ..cek dah lambat ni.cek nak p juga kat kedai mamak tepi jalan tu..tapi parking takdak.kat situ..tu lah yang cek ajak abang p sekali tu pasal bolih lah abang tunggu cek kat tepi jalan.
alah ayang ni kalau tak p kedai mamak tu tak bolih ka?..ni yang susah2 buat apa..ayang nak beli apa .kat sini pun banyak juga benda yang kita bolih beli..buat apa nak p sampai jauh bekilo meter..alah ...abang ni ..yang tu pun tak bolih buat bukan nya susah sangat..abang tak sayang cek lah tu..

ok lah abang hantar cek..jom kita pergi nanti jalan jem pulak..sebenarnya cek nak beli apa yang suruh abang hantar susah payah ni?..adalah..cek nak beli kemiyan..nak p berubat kat rumah tok bomoh ramli..siapa sakit?..alah abang ni bukan sesiapa sakit pun ..cek yang sakit hati kat makhlok ni..dia buat cek jadi tak karuan abang tau tak?..

eh eh sayang ni tak baik tau nak buat jahat kat orang macam tu..la abang ni ..sayang bukan nak buat jahat kat dia ..saja nak ajar dia supaya tak ek sangat dengan sayang tau..dia buat apa kat sayang..abang tengok sayang ok aja..

bencilah abang ni..tak paham .nak tanya macam2..abang jangan campurlah..yelah kalau abang tak campur kenapa ajak abang p beli kemiyan?..habis kalau cek ajak abang cek nak ajak siapa?..abang betulah tak sayangkan cek...

cek tak payah lah cerita apapun kat abang..nanti abang tanggung dosa pulak....jom kita p..

dah sampai pun kita..cek turun abang tunggu dalam kereta ok..ok bang..eh eh tak dak duit kecil pulak aku ni..abang abang....mai sat bawa duit rm3...ha cukup pun duit ....mamak..lain kali mau meniaga mesti ada duit tukar tau...alah sayang keta kita dah kena saman ....baru 5 minit abang tinggal..ni semua sayang punya pasall tau..nak buat jahat kat orang..dia belum kena dengan tok boomoh tu ..kita dah kena dengan bandaraya..alah mak rm30 terbang...

QB...lain kali beli kemeyan kat tok bomoh..kira pakage..tak payah p cari susah2...kalau tok bomoh tak dak kemeyan dia bukan tok bomoh serbanika..

No comments: