Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, February 6, 2010

lap top kena curi


nampak selamat aja parking kat mana2 tapi kita kena berjaga jaga..


yang oii jom kita berenti kat R&R ni.....perut b dah lapaq ni..pagi tadi duk kalut mengemas nak balik kl..tak dan nak sarapan..i pun sama ni perut lapaq mengetaq..

B..yang p beli milo ais dngan mineral
yg...nak nasi lemak dak?.
B..tak mau lah dah tengahhari ni kita makan nasi terus lah..sat gi i p ambil sendiri..
yg....ok..i nak ambil nasi dulu..

aku pun cari lah tempat duduk ..semua penuh..ada kerisi yang panjang ..ada couple duk tengah2..dah lah kita tak bolih nak tumpang..bila kita nak letak saja cawan kat tepi dia..

dia menjeling macam kerusi tu depa yang punya..mennci lah..aku pun dari jauh duk teropong tengok ada tak lagi kerusi yang bolih aku celah..ha adapun ujung tu..kerusi pangjang pun dia duk kat tepi jadi aku bolih lah selit untuk 2 orang..

tengah aku minum aku di tegur olih apek tu..mula2 aku senyum aja tak tegur pun ..tapi dia tegur aku dulu..
apek...saya banyak suka makan nasi lemak lah..
aku.....yalah nasi lemak memang sedap tapi ada pedas sikit..
apek..hayo..saya mau balik kl banyak jauh ooo..
aku...saya sudah biasa ..pegi balik serupa pegi jalan makan angin...

apek..itu hari gua mai sini sampai pukul 4 pagi..wa turun kereta makan dekat sini ha..ada lah 20 minit itu macam gua punya lap top kena curi..dia orang pecah gua punya kereta..ada 20 kereta dia pilih gua punya..banyak nasib tarak baik..oo..
aku..apek lu cakap ini r&r ka?..
apek....ya lah ..gua pun duduk ini meja juga..banyak sui la.itu orang..sini orang ramai pun mau curi..

sedang aku bercerita dengan apek tu laki aku pun mai hantar makanan kat aku..lepas dia letak aja pinggan aku pun tinggalkan dia dengan apek tu makan..aku tak sempat pun cerita kat dia apa yang apek tu cerita kat aku...tapi aku terus p kat kereta dan duduk dalam kereta ..

aku takut juga satgi dalam banyak2 kereta kat situ.kereta aku pulak yang di pilih...laki aku pun jadi heran kenapa aku tinggalkan dia makan sorang2..dia sampai dalam kereta baru aku bagi tau dia..dia pun nampak risau aja..tapi aku masih lapaq..aku pun makanlah kacang kuda yang sempat aku bungkus tadi...

QB...pesanan olih penaja..nampak tak qb sampai takut mengetaq..dia nak makan pun tak dan..pasai takut orang pecah kereta dan curi lap top dia...selama ni qb ingat r&r tu selamat untuk berehat rupanya kena berjaga jaga juga keselamatan harta pusaka kita...qb nak ambil meja besar sorang2 nak bawa hartaa benda p makan sekali ..takut orang curi....

No comments: