Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, February 20, 2010

shoping2222


nasib baik dia tak bawa gendola ni balik rumah......


pagi2 aku buka peti ais aku nak cek apa barang dah habis nak beli ...aku pun list lah harga barang yang aku nak beli..ok ada 10 barang hari ni yang nak kena beli..aku pun cek lagi betui ka hanya 10 barang yang nak kena beli..selalu sampai 30 barang .awat ari ni sikit saja kena beli..

aku pun dok ingat 2..betuika kena beli 10 barang..awat sikit sangat ni..ok tak pa lah mungkin aku tak berapa masak sangat minggu lepas ..aku pun siap lah nak pergi beli sambil di temani suami tersayang..
aku pun tak bagi tahu kat suami aku yang aku nak pergi beli barang2 yang tersenarai sahaja..mesti suami aku ingat aku nak beli barang seperti biasa.....kalau dia tahu aku nak beli sikit aja ..mungkin tak payah lah dia teman..sebab aku mampu nak angkat berang2 tu..

sampai kat tesco aku pun pergilah ambil barang yang aku nak beli tadi..dan suami aku pun ada juga nak beli barang yang dia nak..dia pun pergi lah kat tempat letrik..aku kat tempat sayuran..
setelah terpisah dekat 20 minit akupun call lah suami aku..

aku.........yang u kat mane?
suami..........ada lagi kat tempat barang letrik
aku........ok ..i dah siap kat tempat sayur ni..
suami......ok i datang.
aku...tak apa you tak payah datang..u siap kan dulu apa nyang u nak beli..
suiami.........tak pa i pun dah nak siap ni....
aku........tak pa yang.. i tolak toroli i dekat dengan tempat frozen ok..nanti u ambil
aku..i letak sebelah aja tau..teroli kita banyak sayur ..
suami..........ok nanti i p ambil...
aku..ok

lepas aku bercakap dengan suami aku ..aku ke bilik air sekejap..masa tu juga lah aku nak buang air ..tak sempat2..lepas siap aku buang air aku call lah suami tersayang...dan masa aku call dia dah siap bayar dah barang2 yang aku beli..aku pun seronok lah sangat..pasal masa tu aku tengok orang q cukup ramai ..tapi suami aku dah terlepas dari q tu..dah ada dalam kereta dah..
lepas kami beli barang kami pun singgah lah makan... sebelum balik rumah..aku pun malas.dah nak balik masak..penat..

sampai aja dirumah aku naik dulu kat atas..macam biasa suami aku akan mengangkat barang 2 di dalam kereta..aku pun naik kat atas kerana bukan banyak puu barang yang nak di angkat..sikit aja..tak palah ....aku tak payahlah tolong dia..sikit ajakan...

aku pun bermandi manda lah..dan selesai aja aku bermandi manda..dan sempat tengok tv..aku pun turun lah kat dapur ..nak minum air..tiba2 mata aku terpaku dengan barang2 yang masih didalam plastik tesco..apa ni banyaknya.. apa yang suami aku beli..aku pun buka satu persatu..eh banyak nya gula.tepung,minyak dan#$%^&**((().........huaaaaaaaa..huaaaaaaaaaaaa.ni bukan barang aku...mana sayur akuuuuuuuuu....

Yaaaaaaaaaaaaanggggggggggggg..yuo ambil silap teroliiiiiiiiiiiiiii.......

Qb..ingat jangan suruh suami p cari teroli kita dalam supermarket..dia akan bawa balik banyak barang yang bukan barang kita......dia mungkin tak percaya yang teroli qb terlalu sikit barang..sebab tu dia pilih teroli yang banyak barang dan dekat2 teroli qb...ni tepung sampai 20 peket nak buat apa ni??????.

No comments: