Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, March 21, 2010

makan tengah malam



yang ni nasi lemak lokan..aku masak masa hari ulang tahun perkahwinan ku yang ke.......tak nak cakap
..............................................................................


kak '''' nasi tomato kat masjid tu sedap tau..tapi dia buka pukul 1 pagi sampai pukul 5 pagi...ya ka siapa yang nak makan nasi tomato tu..dah lah buka pukul 1 pagi..siapa pula yang celek lagi masa tu..dah lah pekan tak berapa besar..tapi aku begitu ingin nak pergi tengok dan rasa nasi tomato tu..

aku pun habaq lah kat darling aku..yang jom kita p makan nasi tomato yang depa cakap sedap tu..mai kita p test dia masak sedap ka cek masak lagi sedap..jom kita p..bolih lah darling aku jawab..esak kita p lunch..la ni mana ada dah tengah malam ni cik b oi..hantu p la kut makan tengah malam macam ni...

ada lah yang depa kata orang ramai duk beratur....b nak p jugak..kalau tak b tak nak makan malam ni..biar b gasteret..biar yang susah tengah malam tak bolih tidok..punya lah ketegaq aku ni..

dia baru bukak kedai dia pukul 1 pagi..heh kedai nasi apa yang baru buka..lain lah kalau dia buka 24 jam..jom lah yang ..kat mana kita nak gagau ni b oii..dah malam campuq pagi danh ni..jom lah yang..p..b nak makan lah..ok kita set gps kita..top pap top top..siap..jom kita cari nasi tomato tu..

masa tu perut aku tengah mendidih ..lapaq mengetaq tengah malam...pusing kiri..pusing kanan..pusing balik..aku tengok laki aku dah nak muntah dah..tapi tak jumpa lagi..

lepas tu aku bagi tau dia ..yang jom lah kita balik dengan perasaan hampa..dan singgah setesen minyak beli roti..kesian aku tak jumpa nasi tomato tu...

kesudahan nya aku kedarah roti..

esok aku nak p cari jugak tempat tu..aku dah suruh laki aku tidok siang pasai nak bejaga malam...tunggu lah kalau aku jumpa kedai tu aku habaq kat hangpa kat mana ok..sedap atau dak tak tau lagi...

No comments: