Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, April 1, 2010

selamat hari lahir untuk aku



cantik nya kek aku..ada kasut ada hand bag..ada yang bagi kek pingan mankuk..ada yang bagi kek carpet benggali,,tapi semua nya aku ucap kan terima kasih....

......................................................................................

hepi beday hepi beday...yepy beday..semoga panjang umur murah rejeki...dan di harap tahun depan bolih tiup lilin dan bolih bakaq meja sekali pasai banyak sangat..

itu lah ucapan2 manis bermadu dari ibu,ayah anak.abang,adik,kakak.saudara mara dan rakan taulan....lagi tua umur kita lagi ramai yang mendoakan kita..

selepas aja orang ucapkan selamat panjang umur ,,aku pun p lah depan cermin..aku tarik pipi aku..aku tarik hidung aku..aku bulat kan mata aku..aku senyum lebar2..aku kerobek rambut aku..aku tengok kulit kat tangan aku..aku lihat kuku aku..aku kereyeh gigi aku..aku buka almari pakaian aku ..aku tengok punya banyak baju yang tersangkut..aku pegang satu 2..aku pilih satu 2..

aku tutup mata aku..dan tangan aku terus gagau aja baju yang ada dalam almari tu..aku tersentuh baju yang cukup lembut dan pastinya baju tu lumayan harganya suatu masa dahulu...jeng jeng aku buka mata aku dan aku lihat baju yang aku sentuh tadi rupanya baju anak dara aku..padan lah aku rasa tadi macam ramping aja.

.punya lah berangan aku ni nak jadi anak dara balik..tak sedar rupanya aku ni dah tak blih sapu bedak rata...hua hua hua.......aku tak suka sambut hari jadi...sebab muka aku tak cekang lagi..kaki aku tak merah lagi..kulit aku dah kena iron..mata aku dah kena jege untuk nampak cekang...

kuku aku dah tak berkilat..bibir aku dah tak semerah sirap..badan aku dah tak macam hiway dah jadi macam jalam p cameron dah..rambut aku dah tak macam dakwat sotong dah macam warna papan reput..hua hua hua hua......aku menangisi untuk diri ku sendiri ..hua hua..padan muka aku...aku tak nak sambut hari lahir aku nak ubah hari lahir aku tahun ni....huaa huaaaaa huaaaaaaa...

No comments: