Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, December 23, 2010

mak tak balik

mak b tau dak mak kami p mana?..ha?..mak hangpa p mana?..duk elok2 minggu lepas p makan kenuri sekali ..nidia pi mana pulak?..tak tau lah mak b oii..3 hari dah dia tak balik..dia tak talipon pun..kami adek beradek dah dok cari merata dah...kami p rumah tok.p rumah maknjang..mak su..mak teh mak long..pandak..pak tam..semua depa kata depa tak tau..

ok lah nadia..nadia balik dulu jaga adek2kat rumah...ayah hang mana?....ayah pun keluaq juga p cari mak kat rumah kawan2 dia...oooo..tak pa nanti mak b call ayah..mak b tanya ayah apa sebenaq nya terjadi...ok lah mak b..asalamualaikom...

kak b pun talipon sana..talipon sini...nak ambil hal si mak nadia ni...awat yang dia keluaq rumah sampai 3 hari tak balik2...ni mesti dia begaduh ngan pak nadia ni..mai kak b nak talipon sat.. hello aad...hang kat mana?..ada kat kampung kak b oi..mak nadia ada ka kat sana?...ada ni duk keriaw tak berenti lagi...kat kampung mana dia p..kampung kawan kami...dia selamat alhamdulililah kak b oii..anak hang dah tau belum..makdepa ok..belum lagi ..tak dan nak talipon...tak pa ..nanti kak b talipon depa..kak b bawak depa mai ruma kak b..hang jangan susah hati ...kak b jaga depa macam anak2 kak b..sendiri...

rumah elok2 tinggal ..orang baru mai duduk baru tau...tapi susah juga kalau tak dengaq nasihat...pasai tak beli kereta baru nak tinggal rumah....kesian kat anak2..penting diri sungguh...
apa lah masalah depa ni ..yang mak nadia pun buat style orang duolu kala pulak... tapi kak b tak mau tau lah hai depa..lantaklah...kepala kak b ni nak tenang dan nak rehat sat...pandai2 lah hangpa susun hidup hangpa...tapi kan ...kak b rasa pasai dia nakbeli kereta baru kut..tak dapat..laki dia dah janji 2 tahun...mungkin juga..tapi tak kan lari sampai 3 hari tak balik rumah..kesian kat anak2...kalau dia tak balik sebulan..mesti ada orang baru kat rumah dia...baru padan muka dia...

No comments: