Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, December 4, 2010

nanti sat

sebenaqnya kak b dengan abang aji p cuti cuti kenuri malaysia...tengok bot tu kak b bawak seniri..kak b rempit dalam laut..kak b koner kiri koner kanan..kak b brooooooooomm brommmmm dalanm ayaq..kak b lupa daratan..tu yang kak b tak dan nak menulis tu...kak b meroyan sat...tapi dah ada kat darat dah..dah kena embuih..dah normal dah...

kring krang kring krang..sat gi kat email..sat gi kat fb..sat gi jumpa kat market..satgi jumpa kat rumah orang kawin..satgi..sat gi..merata mana2..semua tanya kak b bila nak update blog kak b ni..dah lama dah tak update..tak kan kak b raya aji cuti sampai 2 minggu kut...semua mai duk tanya..kami ni nakbaca lagi..kak b merepek lah cerita apa2 pun..kami tak kisah..kami suka kami ni peminat kak b.....

la ya ka....ok kak b nak bagi tau kepada semua peminat dan terminat kak b ni..kak b ni sebok sangat..tak dan nak buat baju baru(eh apa kena mengena dengan baju baru ni)..dak ...sebenaq nya kak b ni..kalut sangat..kak b banyak duk p kenuri ..sana sini..utara ..selatan..timoq ..barat..maklum kak b ni kan gelemer..kalau depa tak panggil kak b depa rasa tak cukup kong.....kak b pun nak lah p kenuri depa..kalau 20 orang panggil ..20 tu lah kak b nak p...badan kak b pun dah naik macam kuih pau dah....tapi kak b tak kesah..kak b suka..bolih buat baju baru lagi..(ada kena mengena dengan baju baru lagi ka?...)
TU LAH SEBABNYA...KAK B AKAN KEMBALI..EH MACAM IKlan  PULAK...kak b ada cereta seronok ni ....nak cereta....nanti kita jumpa ok....

No comments: