Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, December 27, 2008

fancy party

Depa ni dari tadi dok mengumpat tak habis lagi.sorang GRO China yang sorang lagi putri ronggeng Korea.mungkin depa tunggu tiket kut nak pi beronggeng.Aku kena ambil gambar jadi tak sempat nak join mengumpat.

Istimewa dari miya untuk putera Reza >>happy birthday yang ke 20tahun..Yang baju chong
sam tu :mike stand: satu persembahan yang baik dari Miya pada malam tu.

Kami sedarah Kakak dan adik,ibu dan anak,ibu saudara dan anak saudara.Nampak simple aja
tak fancy pun.Tak pa lah janji kami rasa enjoy pada malam tu.

Makanan pun sedap ,dan kami pun lapar dah ni.Sambil makan sambil posing.
Baju yang aku pakai dah berkurung dalam almari aku 5 tahun lalu.baju yang miya pakai
baru beli bulan lepas .Tak sabar dia nak pakai tapi mesti kena tempat.Rantai orang pakai kat leher ,aku pakai kat kepala konon konon nak nampak fancy.Rantai tu pun dah lama sangat aku beli di Mesir dah lebih 7 tahun.Jadi aku pakai semua barangan antik.

Pemenang pakaian tercantik dan pemegang cawan kopi terlama pasal nak posing.Baju dia ni pun dah lebih 10 tahun tapi masih cantik dan bolih di pakai lagi.Ini bermakna dia saorang ibu yang sentiasa mahu kelihatan meletup dan sensasi gitu... khelass ko dek nong.


Would you like to join me on 24th dec in Holiday Vila?
Any special ? yep: Actually I nak celebrate my son birthday ...

Oo ok what time?... from 8pm to midnight.tapi u mesti pakai fancy tau.
nak pakai apa?.pakailah apa apa yang u ada.I invite u your dauther,your sis and your hubby.

So aku pun call lah adik kesayanganku ,yang duk tak jauh dari rumah aku ni.
Chu hang nak p dak fancy party kat holiday vila? Bila? adik aku tanya
party siapa? alah ..dato jemput beday anak dia yang baru balik dari Australia.

Nak pakai apa kak oi? aku ada lah baju fancy tapi simple.Rasa ok kut.Tak kisah
lah hang pakai apa pun cantik aku kata kat adik ku.Dia memang cantik dan manja
selalu menggembirakan aku.Walaupun dia dah berumur hampir 34 tahun, dan telah
mempuyai 3 cahaya mata ,tapi wajah nya seperti remaja dua puluhan.

Dan dia memang selalu kelakar dan bayak joke untuk membuat aku ketawa setiap 5 miit kalau
kami bersama.Talipon aku berbunyi 2 kali tapi aku tak angkat.Sebab aku di bawah tadi melihat anak bongsu ku bermain gitar.Oh rupanya adik ku yang call tadi.Aku pun call dia .Hah ada apa chu panggil kak tadi?

Aku dah jumpa dah baju yang nak pakai malam esok,..Baju apa?.. aku tanya ..fancy dak? tentu lah fancy
baju chong sam GRO China beijing , dia jawab.Ha kalau macam tu lawa lah chu oi.Ok lah kita jumpa kat sana lah malam esok kak.Ok ...

Selesai majlis kami pun nak bye bye la kawan kawan .Tapi Chup !chup! kita ada supprise untuk adik you
kata kawan i Nora.Apa dia aku tanya .Dato dah pilih siapa yang pakai pakaian paling cantik malam ni ada hadiah.Taraaaaaaaaaaaaaa.pemenang nya ialah yang pakai baju chong sam.Clap !!!clap!!.
La dia dapat hadiah...........

No comments: