Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, June 22, 2009

happy aya's day...


ayah segala ayah..dia ni sentiasa happy dan relek sebab dah pencen..
minat dia baca politik semasa...dan kalau nak tau pasai pergolakan politik ..taip saja..unkel san .politik .com.. .maklum lah orang pencen...dia pakai baju pun macam apek toke kopi tiam..bayak orang akan suka kehidupan macam dia..kerja kuat masa muda ..pas tu rehat masa tua...tapi dia tak lah tua sangat...bolih panjat tangga 7 tingkat sambil menyanyi....




ayah ayah yang penyayang..sedang bersendiri tanpa anak2 di sisi..pak long mee..pankdak lan langkawi..pak su azhar..paklang sahak..pakteh zul..



ayah yang menjaga anak2 nya bersendirian 13 tahun setelah kematian isteri yang di sayangi akibat sakit barah..dia begitu tabah membesarkan anak2nya sendiri ..hingga anak2nya berjaya berdikari dan mempunyai kehidupan selesa..


ayah angkat ..kepada anak si gemuk...




aku sayang ayah angkat aku..nama dia jazlan...




si gemuk ayah kepada 3 anak..walau pun dia gemuk dia tetap nak berjalan jalan membawa anak kecil nya sekali..yang depan si gemuk tu sang harun..dia pun mempunyai 3 orang ank juga..dan sudah besar semuanya..yang tepi tu epol belum menjadi bapa lagi...




ni nama dia mat jan.nama gelemer(mj)dia pun belum jadi bapa lagi..baru dok berangan..yang di belakang dia tu..nama salahudin al familinaduna...ahli fikir dari pekan siam,,dia pun mempunyai 4 orang anak yang comel 2..

yang ni pak long..dia pun tengah sms anak dia juga..sayang ayah..

yang ni yang tengah saja bujang....

yang baju ungu tu baru nak belajar jadi ayah..yang baju hitam tu anak dah bertunang..yang baju putih tu nak menikah kali kedua..dia ada 2 anak gadis yang comel2..

yang ni pun ayah kepada 4 orang anak yang maja2..dia suka makan dan bagi orang makan..semua kawan2 dia bulat2 macam dia...

No comments: