Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, June 8, 2009

renjis renjis dipilis...di tepungi lah tawar



selamat menjadi suami isteri yang sah..Firdaus Dan Zura..

kami semua ..mendoakan kebahagian.keceriaan..ketenangan fikiran. dan dijauh kan dari simpang siur yang tidak ada penanda jalan..supaya kamu berdua bolih mengikut jalan yang tidak banyak berbelok..dan meneruskan hidup sebagai...suami isteri dan berkeja sama ..senang..susah..muda..dan tua.. di samping anak2 yang menjadi amanah Allah kepada kamu...bersyukur diatas rezeki yang Allah limpah kan kepada kamu..sekarang dan akan datang..terima dugaan dari Allah..bila2 masa sahaja..jika di duga..selalu beterima kasih kepada Allah..semasa berada..dan berkurangan...Aminn.Aminn...YarabbulAlamin..

terima lah ayang sedanya..

hadiah gelang tangan emas kepada isteri tercinta...


cincin kecik sangat ..abang bagi gelanglah kat ayang...


tekun saksi 25%..duk sebelah pengantin..pak teh.dan anuar

next in line...mengapit pengantin cik siti wan kembang..


dok sengap2..na cek..pak hang nak menikah sat...

ramai nya depa p menikah..macam p rombomgan..

anak kedera(bby)..mak belanak..(teratai).burung belatuk...DW

jom kita hantar papa p bersanding...papa segak lah...

hidangan dah di sediakan untuk raja sehari ...lauk dia sedap semua..

ramai nya rombongan pengantin lelaki..sampai tak cukup rumah..

datin seri nina riang bersalam dan memberi hadiah peribadi...kepada dua mempelai

putri gunung ledang.hang lina.dengan hang miya...menikmati hidangan yang di sediakan..

unkel san gembira menerima menantu..mek kelate..mak b dengan unkel san macam ice cream bandung...Bk..melanggar adat duk depan raja sehari sambil makan .seronok2..

bahagia menjadi raja sehari.....depa buat masak kicap ka? semua lauk ni ayang,,nampak hitam semua....


jahat betui budak kecik(BK) ni..dia bolih melanggar adat..makan makanan raja...tak bolih bawa dah lain kali...

restu popo sangat di hargai...popo seronok bersanding sekali dengan cucu sulung dia...yang pengapit belakang tu nampak dak?. ..depa yang lebih dari pengantin...

ayam bermacam ayam....jangan makan leher ayam nanti bersanding kepala teleng...

comel nya flower girls....sangat cute..bila anna dan elin menghantar papa nya kerumah ibu baru mereka...betuah sungguh zura..hantaranya ..hantarnya.. ribu2..serba satu...termasuk anna dan elin...

No comments: