Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, June 23, 2009

toke hardware



ini aku....tengah bersembang dengan toke hardware....

aku..morning toke..
toke..morning..morning..lu apa macam aso..?
aku ..baik ..apa pasai lu duduk luar kedai pagi2..
toke..wa mau minta... wa punya... tok kong kasi wa rejeki terus wa punya poket....tak mau lalu itu bunbung..
aku..hai ya ini macam pun ada ka...?.apa pasai ha?..
toke...wa banyak rejeki....tapi kalau lalu bumbung dia melekat dekat siling..susah dapat oo...
toke... kalau lalu terus ..dia masuk semua gua punya poket..
aku..ooo itu macam..ka..
aku ..ooo lu mau utang tak mau bayar..ka..semua masuk lu punya poket...jangan ini macam oii.nanti tokong panah...lu..
toke... tak da panah punya ..wa bila ujan masuk dalam...
aku....(dia ni memang kejung la)
aku...toke lu kasi wa cat sembur putih..12 botol...
toke... lu apa bikin ha?..lu sudah beli cat sama saya 200 botol..lu cat lumah ka?.
aku..mana bolih cat lumah pakai cat sembur...wa punya tangan pun bolih sambung tulang oii..
toke...( sambil mata terkulat kulat..apa dia buat ha...?)

( QB::.. mai kita tengok apa Qb... buat dengan cat sembur putih yang dia beli kat apek tu.....kalau siapa tahu jawab kat comment..)(bersambung).....

No comments: