Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Friday, June 26, 2009

toke hardware part 2


yang ni bukan toke hardware..dia toke komputer..nama dia fariss kasim selamat..siapa ada masalah tentang komputer call saja dia.dia akan terbang pakai sayap..laju..tak dan nak mengucap dia sampai dah..cukup cekap..
(pic ini tak dak kena mengena dengan cerita toke hardware..dia cuma nak pose seronok2 aja)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..
aku..sudah makan ka toke?
toke..apa pasai lu mau belanjaka...
aku..bolih lu mau makan apa?..
toke..wah... lu banyak baik hati ha..
aku..ya lah memang baik la kita kawan..
toke..kalau tak kawan .....lu hati tak baik ka?..
aku..baik juga..tapi bukan kawan apa macam ajak belanja?..
toke..bukan kawan ajak ajak ayam lah...
toke ..aso lu mau apa ini hari..
aku,,mau cat lagi 10tin..sama warna.
toke ..ada (dia p ambil kat belakang dan letak akat counter)
aku ..toke clear ada ka?..
toke..ada ..lu mau berapa?
aku ..(hallo pol hang nak berapa clear?..)
pol..beli 4botoi mami..
aku..ok..lagi hang nak apa?
pol...beli rokok he he..
aku..rokok cas 3 kali...
toke..oi aso lu mau berapa itu clear?..
aku..4 botol..
toke ..ok semua rm 72..
aku ..70 cukup lah..toke.
toke...ok..ok..lu punya pasal...wa lugi sikit..
toke..aso haa..lu apa bikin lagi tambah ini cat sembur hahh?..
aku..ada la wa mau bikin ..bagus punya..
toke..(apa ini pompuan bikin hah..clear pun ada>>)

(QB:::: la tak habis lagi ..apa la qb nak buat..siapa pol..kenapa dia beli clear?)
mai kita ikuti lagi cerita toke hardware...yang heran sangat dengan gb ni...bersambung....

No comments: