Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Thursday, August 6, 2009

beli belah berpada pada....



(ha ....bukan susah sangat orang jantan nak pilih baju dalam orang pompuan..bagi saiz saja..pas tu bungkus bawa balik kat rumah..mesti orang pompuan rasa shahdu dan seronok,,.NI QB NAK BAGI TAU ..ORANG POMPUAN NI DIA SELALU MARAH KAT BIBIR SAJA,,,PAS MARAH DIA AKAN LEBIH SAYANG...TAPI JANGAN AMBIL KESEMPATAN..TAKUT DIA MARAH BENCI..AYO YO..)
ok cerita yang lalu kita sambung.......
yang aku ni jadi hairan juga...pasai apa beday dia ..dia yang beli prezen bagi isteri isteri dia...pasai apa depa tak beli bagi dia?....yang dia ni duk muda lagi ....pasai apa p kahwin ramai sangat..?.sampai dia jadi gila meroyan sorang2...aku tengok muka dia kan.. nampak dia begitu cemas sangat.macam orang tak bolih habis kan projek dan payment akan kena potong...dia ni kerja ka?.. bisnes.?...aku nampak macam kontrator klass E...aja..pasai tu dia p soping tempat macam tu..tempat ada2..
tapi kalau dia bekerja mesti dia bergaji 5 angka...walau pun dia sendiri gergaji 3 mata...tapi kalau dia bekerja mesti tak dak masa nak layan isteri2 dia yang tercinta...sambil aku melayan fikiran aku tentang jantan meroyan ni kan..aku terkejut bila dia ..panggil aku..kak..kak..pasai apa kak diam saja ..tadi ramah sangat..
aku pun buat muka bodoh konon2..sms sapa2 saja...(eh dia ni aku dah bagi tumpang kerusi yang aku jumpa dulu.dan bagi minum ayaq tebu kotak yang aku beli kat laki aku.....pasai dia nak pengsan..buat perli aku pulak..mintak balik ayaq tu baru tau..dahaga terjelan lidah..)
dek..oi dek..adek ni..ada berapa orang isteri ?..maaflah kak tanya ni..pasai tadi adek aada cakap beli prezen untuk isteri2 adek..oooo patut la kak diam tadi..rupanya nak tahu berapa isteri sayA.dia meneka aku..(kurangajar jantan ni)dalam hati....ok kalau kak nak tahu sangat pasal saya...nama saya haslam..saya ada 3 orang isteri dan satu bekas isteri...laaaaaaaaaaa..awat ramai sangat isteri 2 hang cek oi...apa nak buat kak..saya ni dah lah hensem..lawa pulak tu..duit tu tak lah banyak tapi saya mampu untuk membahagiakan semua isteri2 saya...anak saya ada 5 dan anak tiri saya ada 2...saya tinggal kat damansara...semua isteri2 saya tinggal berdekatan..saya tak nak depa tinggal jauh dari pada saya..susah saya nak berualang alik kerumah depa nanti...
laaa..kak..... kesian kat adek ni tau...pasai apa la ...tak dak penyakit hang cari sakit...yang hang pi menikah ramai 2 tu.. buat apa?..sorang kan dah cukup...ya lah kak..sama saja saya menikah sorang pun dia duk cemburu,,tu yang saya menikah ramai tu.. senang depa bolih cemburu..... kat saya sekali....jadi yang cek berpeluh tu kenapa?..saiz apa yang cek lupa..?..malu lah saya nak bagi tau kat kak..malu apa?,,yang hang bagi tau kat kak...hang menikah ramai tak malu pun...tak akan nak bagi tau saiz baju dalam isteri2 hang malu la sangat awang oi....
ok..depa nak saya prezen depa baju dalam seksi dan cantek..beropol ropol...tiap2 tahun saya beli baju tidok. kadang saya beli lah apa kat depa..kadang 2 saya lupa apa yang saya beli....tapi taun ni depa nak baju dalam..semua sekali pulak tu...tu yang saya mengelabah ni ... saya takut tertukaq saiz....jangan duk menggelabah cek oii..mai kak tolong hang..nak tak.?.kak lebih tahu hal ehwal orang perempuan..la ni hang bagi tau kat kak..yang tua tu dia bolih pakai t.shirt hang tak?..bolih kak.. tapi longaq sikit..ok saiz dia 34 cup A...yang tengah tu dia besaq mana?..kalau dia pakai t.shirt saya ni kan... macam pakai baju tidoq..ha..ok saiz dia 32 cup.C....yang kecik tu badan dia besak mana...yang kecik tu kalau pakai t.shirt saya ketat kat dada...sambil tersenyum malu si haslam tu..ha ok..yang kecik tu hang p beli kat dia saiz 38 cup D...hang mesti tak salah punya..depa mesti sayang kat hang..pasai depa mesti ingat hang juru ukur bertauliah.....
kak ni pandai nu..terima kasih banyak kak oi....kak ni orang utara ka...saya orang teping...ok..saya rasa mesti ngam punya semua saiz tu........dalam banyak2 saiz tu yang mana satu saiz kak?....melawak nu kak..jangan ambil hati.......ok kak..ni kad saya..kita jumpa lagi satu hari nanti...ok..happy beday prezen boy....aku lihat dia bergitu gigih nak membuat semua yang disayangi senang dan gembira...walau pun dia tak karuan langsung...tapi lama mana dia bolih menjaga hati2 manusia yang tak pernah puas itu..hanya tuhan yang mampu menjawab...eh eh aku ni yang duk jadi gila sorang2 pasai apa....duk susah hati pasai orang buat apa?...tutup bab....ya otak ku,, erase lah cerita haslam ni dari fikiran ku.....

6 comments:

Md Farris said...

mak bi tengok kad dia bagi tu.. reja apa?

bby said...

amboi mami.. sama sebuk.. sama gigih!!

queen bee said...

mak b tengok kad dia tu kan..dia reja bisnes teksi,,,senang sikit dia nak bebagi reta dia,,,bagi sorang sebiji reksi,,,siap drebar,,,,

queen bee said...

mami bukan sebok sangat nak shopping..tapi mami saja p beli barang yang mami perlu aja..tapi lima bintang lah juga....lain kali bby ikut ok...

queen bee said...

2 hari lepas dia call mami..ucap terima kasih...pas tu dia kata yang tengah tu longgaq sikit,,,,pas tu mami bagi tau dia suruh sumbat sepan,,, bagi jadi bulat elok,,

queen bee said...

mak b tengok kad dia tu kan..dia reja bisnes teksi,,,senang sikit dia nak bebagi reta dia,,,bagi sorang sebiji reksi,,,siap drebar,,,,