Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, July 20, 2010

70 kali sehari..

menci..menci..menci...ashik2 ulang2 ..tak dak cerita lain ka?..kak b sampai bolih hapal lagu2 dalam filem tu..bukan nya kak b ni pandai sangat buyung.. nak hapal lagu..kalau suruh kak b jadi pengarah kak b dah buat 77 pelem 2 tempatan..punyalah pandainya kak b ni buyung...

kak b buka aja teve tengok cerita yang sama..satgi buka lagi cereta yang sama...menci menci menci..kau tahu buyung kak b bayar mahal tau..tapi kak b dapat hampeh..menci kan buyung..tapi walau pun kak b tengok cerita pelem tu 7o kali sehari ..kak b tetap tak tau nama pelakon pelem tu buyung..

No comments: