Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, July 17, 2010

tunggu sat no sat gi aku join hangpa

nanti sat kak b nak sembahyang asar sat..hangpa kat kedai kak leha ka?..dah mai ka kak mah ..kalau dia nak mai suruh bawak kain batek dengan kain ela..pasai nyonya kat pekan tu masih ambil upah jahit lagi...

hangpa panggil ika mai sekali..dia kata dia pun nak ambil juga kain baru kat kak mah..
sampai aja kak b kat kedai kak leha semua orang dah bereinpun nak pilih kai ela baru..kak mah cakap kain ni dari itali..korea jepun..ya ka..awat jauh sangat ..tak dak ka yang mai dari perlih ka,,teluk intan ka..

padan lah mahai..mai luar negeri...tak pa lah sekali2 apa salah nya..leps raya nanti banyak open house..jadi bolioh lah kita melaram..oiii hangpa ambil lah dua ka tiga helai,,bayar bulan depan..

dalam duk pilih baju tu..tunggu juga ika..mana dia tak nampak2..duk call tak angkat..kalau angkat pun on de way sungai way..his malas betui la ..aku ni ..dengan si ika ni..tadi ya ya sangat...ni tak sampai2 lagi..

dai tak akan sampai la ni..pasai dia janji nak bayaq kak mah bulan lepas ....sampai la ni tak bayaq lagi..kak mah nak cas late interest..macam bank kak mah buat kat laki kak mah..pasai lambat bayar keta...

Queenbeesaid...ooooooooo padan lah tak sampai....kalau hang tak bolih bayaq mai la juga ..pekena kopi..tak kan... kak mah nak suruh dia londeh kut....hilang dah sorang korum mengumpat buyung....

No comments: