Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, September 15, 2010

aidilfitri 2010 maafkanlah aku

terima kasih..mai la lagi tempat cek nu..bila cek buat makan2..maap no kalau ada kurang ,,garamka,pedas ka.manis ka...pasai masa masak cek posa..tak rasa.

r love pun manja sebelah mamam dia

bersoronoklah cek...hari ini hari raya..

jangan pandang depan congkak...

sepupu sepoyang

yang ceff ita ni.. hari hari masak ..termasuk hari raya..best siapa mai ari tu makanan panas panas punya..lepas tu dia minta cuti 2 minggu...pecah kepala toke..yang kecik tu penyanyi boria batu lancang..baju tempah mahai khas untuk ari raya...lawa hang nu sarah..

banyaknya lauk pauk ..makanlah Yang oi..dah sebulah tak makan pagi..yg pak aji ni orang posa kurus dia posa tembun..isteri jga baguih

selamat raya minta ampun minta maap no zahir batin..

manis aja pagi raya

maaf lah kami semua kalau ada silap dan salah..

Selamat hari raya kepada semua sanak saudara,rakan taulan,yang kenal dan tidak kenal.Qb mengambil kesempatan ini untuk memohon kemaafan andai lidah ku tajam..muka ku monyok,aku terbelagak..aku termakan terminum ayer hangpa...aku tersombong..aku tergelak kalau hang pa jatuh tergelinciaq,terkata hangpa bau peluh..terkata hangpa masak tak sedap.terkata hangpa tak pandai pakai bedak..terkata hangpa tak elok..terkata hangpa kedekut,,terkata hangpa tak ajak mai rumah..mengata ..mengumpat,,mengunyah..mengerling...semua qb minta di maafkan..kalau hangpa tak maafkan..qb nanti mati tak bolih senyum..
kepada ibu dan ayah  ku..aku menyayangi mu hinga akhir hayat ku.ampun kan dosa ku dari kecilku hingga ke akhir nafasku...

mummy ... kakak minta maaf pasai terbubuh garam lebih dalam rendang mummy
baba kakak minta ampun pasal pecahkan minyak angin baba ..pastu baba terpijak dan kaki bab luka..

yang gemuk mata terbeliak..yang kurus semua berenak enak..
,,kepada abang  dan adek minta ampun dan maaf kalau2 termarah hang pa lebih 10 kali..kepada anak2 pun maafkan lah mami kalau mami  terover dok beletiaq kat hangpa...pok pek pok pek..lagi langit tak cerah....kepada suami tercinta pun maafkan lah isteri mu ini yang kadang2 mulut macam mercun lada....tapi hati baik dan kau tahu itu..(ah aku puji diriku) dan kepada yang tak kena mengena tak payah lah qb minta maaf..kerana itu nama nya mengabis kan beras...maafkan lah aku ...hua hua hua hua..
tetamu yang hadir ..terima kasih mai..

No comments: