Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Saturday, September 25, 2010

kepala pusing pusing

buka aja mata pagi2..rasa macam melekat aja..eh macam pesen dulu aja..mana ada orang mata melekat lagi sekarang ni..p tengok cermin tak nampak apa pun,,tenang dekat2 pun tak nampak apa pun ..nampak cantik aja..tapi kenapa berat sangan mata ni
 ni tak bolih jadi ni..tak apa ....rasa ringan sikit...kenapa ni..?...ooohhhhhhhh baru teringat..sebab makan banyak kambing..jadi mata pun naik pitam..
masih ada dalam freezer...kuat kan azam tampa niat ku...kolest kolest..
.ni nak kena pergi pharmacy ni..tempat biasa lah..nak p soal siasat..apakah yang menybabkan mata ku yang segar bugar rasa melekat...dia cek dan...kak ini pil kak makan 3 kali satu hari tau..eh alex makan satu kali satu hari ada ka?...ada...satu hari makan 3 pil..ayooo..ok lah kasi 3 kali punya...aku berlalu dengan azam  nak segar dan bugar......dan sesungguh nya aku segar pagi esoknya..aku berazam tampa niat untuk tidak makan kambing,udang,ketam dan bermacam yang akan mengibatkan kolestrol...dalam masa 1 bulan.....

No comments: