Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, May 6, 2009

bersantai bersama adiq..dan telur dadau


cik siti we kembang...kita panggil dia kembang ja udah lah..adiq tu tengah tunggu ais lemon tea
konon bolih buat badan kurus lagi langsig ala2 umi khaltom bini romainor...ah apa pasal umi khaltom pulak..sori..dia nak kurus macam wahid sate..yang kemnbang tu bila ambil gambar aja senyum simpul,,mesti ada yang dia nak sorok tu...yang qb tu dia mesti tengah mengusik adiq beradiq khgan...yang uncle san tu dia tak bolih berenggang dengan lapatopup dia..dia akan demam kalau tak baca malaysia kini 1 jam...nahi nahi..

yang ni pose yang begitu istimewa dari adiq berqdiq...kita nampak perubahan dia ..selepas dia p ke gym selama 4 bulan....
nampak dah begitu ketara,,telinga dia dah surut...hidung dia dah kurang 300gm..tapi minta maaf..tang leher dia QB tak dapat nak agak kerana dia ..dengan beraninya,,menutup ruangan itu..untuk tatapan peminat yang dia sayangi...rasanya dia nak sorok lemak yang berkompol....dan berbok lek belok lek pruuad tuk ketepap puk......(alah kita kata adek berdek tak kan makan ati kut)dari wajah nya dia gembira dan ria...

adiq beradiq,,telur dadau dan cik siti we kembang.sedang mencari idea untuk mengata.ini
member baru mulut terbakar semua..kalau dia orang mengumpat bolih rentung telinga...

kring kring..halo..ha..adek kat mana ni .kak dah sampai dah wisma belangkas..
ok... kak tunggu adek kat sana ok adek dalam perjalanan menuju puncak.. .adek makan siap2 tau..pasai kak tak jemput adek makan..kak jemput adek mai menyembang saja (mngusik adek tak salah kan)...dengan hati yang girang adiq beradiq pun berjalan lah ..lenggang dan lengguk
untuk prgi ke wisma belanggkas di ibu kota..dengan lagak nya dia pun sampai,,ketempat yang di tuju nya..dan kami pun berjumpa,,bergelak ketawa,dan bergumbira adanya...

telur dadau..dan cik siti we kembang dan kuncup..memberi senyuman yang tak iklas,,untuk tatapan pengata pengata sedunia...(eh bukan budak ni ka yang buat lopez tu)



adiq perasan dia lawa dan dia kata dia macam pelakun hindustan yang terkenal di mumbai..
adiq khan..nahi tum pyar ka he ho ..ho..ho..dia baru balik dari gym..dia nak badan dia berlekuk lapan puluh lapan...khelas kau adiq...

No comments: