Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Monday, May 4, 2009

gurami terbang buk


ikan ni nama dia gurami yang di goreng trbang..ada sayap

sedap ikan ni ..qb makan tiga ekor sorang..macam tak ingat orang kat belakang
dia cicah dengan ayaq asam..depa campuk kicap ABC...sampai memudaratkan diri ku yang
jelita ini..oppps..terpuji diri sendiri..sory...

cantik kan dia terbang dalam pinggan...tak lama lagi aku nak makan dia
sampai tinggal tulang....nyum..nyum..dia senyum lagi..


isi dia kan ..lembut.macam kita makan mas melo..

hamboi..hang jadi merak nu tunggu sat aku nak keroyok hang sampai tinggal tulang
tapi isi dia kan ,,sedap sangat,,dia goreng panas2, pas tu kita cubit,,dia keluar sekeping2,,pas tu kan cicah dengan kicap ABC..huih memang sedap sangat..pas tu kan...gherkkkk..alhamdulillah kenyang...



nasib hang lah sapa suruh hang jadi ikan....depa memalu kan hang di khalayak ramai..depa telangjangkan hang..tanpa belas kasihan..
manusia memang kejam tentang makanan..habis manis sepah di buang..

4 comments:

bby said...

mami.. tolong kategori kan gambar2 ni 18sx.. lucah!! (nangis sgt2)

queen bee said...

dok kategori apa haih..ikan tu memang baru becerai....tengok lah macam mana dia begambar..gedik..macam bby juga..

bby said...

awat semua org kata bby gedik!! (nangis sgt2)

queen bee said...

ok lah gedik best apa..orang yang kata bby tu dia jeles tau...tapi memang bby tu gedik sangat