Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Sunday, May 10, 2009

spagetty blodiq,,,,



bismillahirahmannirahim........jemputlah makan spagetty adiq beradiq yang lazat lagi terasa rempahnya..yang penting senyuman ku manis dan menawan..

tunggu sat ..tak sabaq betui la DW N BMW ni nak makan ...duk kerah abang adek dari semalam lagi..hangpa tak makan sorang 4 pinggan ..hangpa jaga..abang adek charge 1 kpala rm30..

awat abang adiq tak masak spagetty panjang ni ..mesti sedap..hang makan ajalah DW oii...banyak komentar pulak..suruh hang masak maggie pun tak kembang..nak komen pulak spagetty abang adek yang terkenal seluruh blog....

hangpa nak bersembang hangpa punya pasai lah..anna nak makan ni lapaq mengetaq..tuk adek masak lambat sangat..yang ni pun satu tak dan bismillah terus telan....

awat BMW tu makan loq laq sangat.sedap sangat ka adiq beradiq tu masak..BMW ni orang bagi dia makan.. dia tak kisah apa saja.pasai perut dia labuh macam setokin ..makan sari 8 kali..jangan la sapa2 nak minag dia .takut tak larat bagi makan...

kuah spagetty yang dah siap untuk di hidang..

resepi nya spagetty adiq beradiq..tengok lah sendiri kalau mau masak..aku dah tunjuk...

kalau tak nampak jugak aku dah zoom..nampak dak?..ikut saja apa yang ada dalam gambar ni..kalau langgaq pantang tak jadi...

dah siap ..spagetty ni di masak ikut aturan...tak lebih tak kurang.. selamat mencuba..

No comments: