Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Friday, July 17, 2009

suspennya part 2...habis...


ok suspen suspen...chak..chak..


oh ingat ke apa sangat yang duk jenguk macam suspen aja..rupa nya tolak cucu dia..naik keta lembu yang berumur 80 tahun...dulu keta lembu ni bawak padi la ni bawak lembu balik..tapi orang yang tarik...(anna dan elin betul2 buli tok wan dia..tapi tak pa tok wan pun seronok dan enjoy sangat bila dengan cucu2 dia..tak kisah lah buat apa pun..itulah kebahagian dia..)

seronok nya bebudak tu naik keta lembu tok wan...tok wan pun seronok juga tolak cucu dia pasai bersenam lah konon. perut pun dah naik...bagilah alasan kata yang cucu dia nak naik keta tu..

baru tolak tak sampai 30 kaki tok wan dah penat..mana ada suspen nya..buang masa saja baca blog ni..tak seronok langsung....

No comments: