Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, July 8, 2009

toke hardware part 4


macam nak buat sesuatu ..tapi apa dia ????
////////////////////////////////////////////////////


aku punya lah tunggu saipol..balik rumah sampai malam..dia tak balik ..dia pergi beli cat apa/..lama sangat ni...kedai tak sampai pun 4 km..jalan pun tak jam...dia pergi mana budak ni?..aku pun talipon dia..pasal nak siap kan benda yang kami nak buat ni...bila aku talipon dia ..dia kata dia on the way sugai way...budak ni kan aku bolih simpul tangan dia ni..tak sampai2.on the way..n the way..
bila aku talipon sekali lagi..aku dengar suara orang lain yang angkat...heloo.ha kak..saipol tidoq sini..esok kami p sekali kat rumah kak..kita habis kan kerja ..gerenti cantek punya..
besok pagi kami p terus kat hardware beli peluru stepler..pas tu kami terus bagi siap..kata si gemuk...
ok lah hangpa jangan lambat tau...
(QB..entah lah apa depa nak buat mai rumah aku ni...mai lah kita sama2 tengok....siapa pula si gemuk tu...sambung ke toke hardware part 5...)

2 comments:

bby said...

bby tau saper si gemok tu!! pokcik lah.. pastu yg sebok2 beli cat putih nk cat semua perabot kaler putih.. english style kaedahnyer!!.. pastu nk wat pondok utk mengumpat..
gigihnya epol, abg eri & pokcik merealisasikan impian mami..
hahaha.. sudah tiada rahsia lagikk..
lariikkk...

queen bee said...

jangan lah pecah rasia cepat sangat..kita nak bagi suspen....kita akan ajak OKU..untuk merialisasikan kita punya impain..untuk mengumpat lebih lanjut..dan banyak..