Follow by Email

Popular Posts

Total Pageviews

Search This Blog

Tuesday, July 28, 2009

shopaholic..(gila membeli membelah)part two


malas dah nak cerita pasal dia ni..kita tengok saja lah dah letih nak mengata kat dia..dia macam tu juga...tapi nampak dia seronok..kenapa kita yang tertekan...dia tak sakit..poket dia tak sakit..kita apa sakit...(kita sakit mata..tengok dia seronok..manusia kan tak suka tengok orang bahagia..kan..kan..anak2 ratu..


entah 2 kedai kasut ni dia yang punya...sebab tu dia bebas sangat...mungkin tok nenek dia tinggal wasiat kedai kasut yang terbesar di selatan Thailand...so dia pun kena lah jaga kedai kasut tu..kemungkinan sahaja..kita meneka..kan.anak2 ratu...kan kan..

ni macam kaki mak dia...memang sah kaki mak dia..tengok tirus saja depan.tuhan kurniakan kaki yang cantik lagi bistari...sebab suka berjalan..sampai kaki tu tak dan nak besaq...tu yang duk kuruih tu..kan anak2 ratu kan..kan..kan..

yang belakang tu kasut yang dia dah terai...kalau aku lah toke kedai tu ..aku dah bagi kebayan jari kaki dia(ketuk dengan tumit kasut yang paling tajam)..melampau sangat punggah satu kedai...(memang dia sakit kan.. kesian...)..jangan jadi macam dia..untuk mengubat sakit kita..kita kena tengok filem:::""SHOPAHOLIC"""".....kita mesti insaf...balik rumah untuk hari ni kita kira berapa helai t,shirt kita ada...lepas tu kita kali dengan 3 bulan..habis tak kita pakai satu hari satu...esok kita kira seluar pulak kali dengan 2 bulan dan seterus nya....

tak habis lagi cerita shopaholic ni...baru saja kita nasihat dia ...ada juga yang menangis masa kena nasihat tu..ada yang bertobat tak nak dah p shopping pasai nak ikut nasihat qb..tapi 3 hari lepas tu kita talipon dia dia ada dah ada kat Thailand..duk tengah angkut barang2 dia naik tut tut...dan dengan bangga dia berkata ....mai la mummy kat sini kasut murah2...kalau kat sana jual rm70 kat sini rm20 saja..dah la tu cantik2 pulak tu..hish tak bolih tahan lah,,geram la dengan barang murah 2 ni...budak ni baru saja bertaubat minggu lepas ..macam mana dia bolih ingkar ni...yang kami ni masih berpegang teguh pada janji lagi ni...tapi rasa macam nak terasuk juga dengan budak ni..kenapa dia jahat sangat..dah la dia mungkir janji ..lepas tu dia hasut pulak kami dengan kata2 manis menusuk kalbu...ya Tuhan jauh kan lah kami dari talipon kami..takut budak ni call kami dan memakai syaitan shopping untuk mengoda kami.....aku rasa terlalu longgar pagar yang memagar ku untuk pergi menyoping...tolong lah jangan kau goda diri ku wahai budak yang melanggar taubat dia....aku baik..dia jahat,,aku baik dia jahat....dia p shoping aku tak..dia beli barang aku tak..aku baik..dia jahat..aku baik dia jahat...(kita sambung cerita kita lagi dengan cerita orang jantan..jangan ingat orang jantan tak dak sakit shoppin ni..depa lagi teruk pada orang pompuan,,tunggu na..QB nak mengata kat depa pulak......)

No comments: